PRS - TildeW och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS - TildeW och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Jag tror att det är samma pilot som förra gången som ska flyga oss, alltså behöver vi inte gå igenom det där igen och bara hoppa på planet med en gång" säger jag.
25 jan, 2014 10:59 |
|
TildeW
Elev |
25 jan, 2014 11:02 |
|
Borttagen
|
Jag sätter mig bredvid Santana.
25 jan, 2014 11:02 |
|
TildeW
Elev |
25 jan, 2014 11:05 |
|
Borttagen
|
"Vi kommer landa i New York, men sedan kan vi bara springa till Ohio"
25 jan, 2014 11:09 |
|
TildeW
Elev |
25 jan, 2014 11:10 |
|
Borttagen
|
Efter ett tag börjar planet lyfta.
25 jan, 2014 11:11 |
|
TildeW
Elev |
25 jan, 2014 11:11 |
|
Borttagen
|
"Vad vill du göra i Ohio då?" frågar jag.
25 jan, 2014 11:18 |
|
TildeW
Elev |
25 jan, 2014 11:19 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen