IvdaPivda & ErisedStone PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> IvdaPivda & ErisedStone PRS
|
Borttagen
|
Jag skrattar så att jag inte klarar av att stå.
20 jan, 2014 21:05
|
|
Borttagen
|
Jag slutar skratta om en stund och bara ligger kvar i leran.
[Det är sånt jag kan göra irl]
20 jan, 2014 21:07
|
|
Borttagen
|
(Hahaha, lol)
Regnet minskar för varje sekund som går.
20 jan, 2014 21:09
|
|
Borttagen
|
Jag tittar upp på himlen och känner hur leran börjar torka i mitt hår.
20 jan, 2014 21:11
|
|
Borttagen
|
"Jag måste nog hem och duscha" säger jag och reser mig från leran.
20 jan, 2014 21:16
|
|
Borttagen
|
20 jan, 2014 21:17
|
|
Borttagen
|
"Vi ses snart" säger jag och börjar gå från gården.
20 jan, 2014 21:18
|
|
Borttagen
|
- Ja. Sade jag och blev kvar i leran.
20 jan, 2014 21:19
|
|
Borttagen
|
Jag går hem och ignorerar alla frågor jag får av mamma och pappa, men Lola och Emelie bara skrattar.
20 jan, 2014 21:21
|
|
Borttagen
|
Snart slutar regnet och jag är nära på att somna.
20 jan, 2014 21:22
|
Du får inte svara på den här tråden.