Hogwarts nyhetsbrev
Forum > Harry Potter > Hogwarts nyhetsbrev
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicedor
Elev |
29 maj, 2011 15:00 |
|
Borttagen
|
Ja, det borde vi nog. *Lägger upp en annons på anslagstavlan*
29 maj, 2011 15:47 |
|
Emily
Elev |
är det för sent att skicka in Slytherins? Jag var i Tyskland med klassen och glömt säga det, sorry. Men nu när det är sommarlov har jag mer tid? men ni bestämmer såklart.
"I thought.. you were going.. to keep her.. safe.." http://acciosuccess.tumblr.com/
29 maj, 2011 16:47 |
|
Borttagen
|
Säkert, skriv på bara...
29 maj, 2011 16:49 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Emily: är det för sent att skicka in Slytherins? Jag var i Tyskland med klassen och glömt säga det, sorry. Men nu när det är sommarlov har jag mer tid? men ni bestämmer såklart. Wow, Tyskland med klassen! :O Vi ska bara till Kolmården, men det kommer bli helt totally åsum ändå XD Jag är ju inte bossen, men, jag tror inte det är för sent! ![]()
29 maj, 2011 16:49 |
|
Pixie
Elev |
29 maj, 2011 16:57 |
|
Emily
Elev |
Så har skickat nu, så hoppas jag att hon tar med det
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Emily: är det för sent att skicka in Slytherins? Jag var i Tyskland med klassen och glömt säga det, sorry. Men nu när det är sommarlov har jag mer tid? men ni bestämmer såklart. Wow, Tyskland med klassen! :O Vi ska bara till Kolmården, men det kommer bli helt totally åsum ändå XD Jag är ju inte bossen, men, jag tror inte det är för sent! Ja, det var sjukt rolig! Fast vi var egentligen inte hela klassen, bara dom som läser tyska. Men det är typ hela klassen x) Vi var där i en vecka och bodde i stugor med tyska elever och åkte på utflykter m.m Jättekul! Åh, nice! Älskar Kolmården ♥ Ha det så kul där! "I thought.. you were going.. to keep her.. safe.." http://acciosuccess.tumblr.com/
29 maj, 2011 17:10 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Emily: Så har skickat nu, så hoppas jag att hon tar med det Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Emily: är det för sent att skicka in Slytherins? Jag var i Tyskland med klassen och glömt säga det, sorry. Men nu när det är sommarlov har jag mer tid? men ni bestämmer såklart. Wow, Tyskland med klassen! :O Vi ska bara till Kolmården, men det kommer bli helt totally åsum ändå XD Jag är ju inte bossen, men, jag tror inte det är för sent! Ja, det var sjukt rolig! Fast vi var egentligen inte hela klassen, bara dom som läser tyska. Men det är typ hela klassen x) Vi var där i en vecka och bodde i stugor med tyska elever och åkte på utflykter m.m Jättekul! Åh, nice! Älskar Kolmården ♥ Ha det så kul där! Det låter jätteroligt! Tack ![]()
29 maj, 2011 17:20 |
|
Emily
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Emily: Så har skickat nu, så hoppas jag att hon tar med det Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Emily: är det för sent att skicka in Slytherins? Jag var i Tyskland med klassen och glömt säga det, sorry. Men nu när det är sommarlov har jag mer tid? men ni bestämmer såklart. Wow, Tyskland med klassen! :O Vi ska bara till Kolmården, men det kommer bli helt totally åsum ändå XD Jag är ju inte bossen, men, jag tror inte det är för sent! Ja, det var sjukt rolig! Fast vi var egentligen inte hela klassen, bara dom som läser tyska. Men det är typ hela klassen x) Vi var där i en vecka och bodde i stugor med tyska elever och åkte på utflykter m.m Jättekul! Åh, nice! Älskar Kolmården ♥ Ha det så kul där! Det låter jätteroligt! Tack Låter jättekul! Vår familj har åkt till kolmården några somrar, tycker där är jättemysigt. ^^ Delfinshowen är jättefin, vi tittade på den två gånger förra gången vi var där. "I thought.. you were going.. to keep her.. safe.." http://acciosuccess.tumblr.com/
29 maj, 2011 18:30 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Emily: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Emily: Så har skickat nu, så hoppas jag att hon tar med det Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Emily: är det för sent att skicka in Slytherins? Jag var i Tyskland med klassen och glömt säga det, sorry. Men nu när det är sommarlov har jag mer tid? men ni bestämmer såklart. Wow, Tyskland med klassen! :O Vi ska bara till Kolmården, men det kommer bli helt totally åsum ändå XD Jag är ju inte bossen, men, jag tror inte det är för sent! Ja, det var sjukt rolig! Fast vi var egentligen inte hela klassen, bara dom som läser tyska. Men det är typ hela klassen x) Vi var där i en vecka och bodde i stugor med tyska elever och åkte på utflykter m.m Jättekul! Åh, nice! Älskar Kolmården ♥ Ha det så kul där! Det låter jätteroligt! Tack Låter jättekul! Vår familj har åkt till kolmården några somrar, tycker där är jättemysigt. ^^ Delfinshowen är jättefin, vi tittade på den två gånger förra gången vi var där. Najs! Jag längtar såååå, fast jag behöver inte vänta så länge nu, bara några dagar kvar ^^ ![]()
29 maj, 2011 18:33 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen