PRS mellan Glina2 och Luna_rav (THG)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Glina2 och Luna_rav (THG)
|
Borttagen
|
"Okej." sa jag kort och började gå med blicken uppåt.
5 jan, 2014 13:33
|
|
Borttagen
|
Jag slöt upp bredvid henne.
5 jan, 2014 16:09
|
|
Borttagen
|
Jag sneglade mot honom och kände hur röd jag blev om kinderna.
6 jan, 2014 18:10
|
|
Borttagen
|
Jag log lite mot henne och kände hur magen fladdrade lite av glädje
7 jan, 2014 11:22
|
|
Borttagen
|
Jag log tillbaka till honom och blev nog lite rödare om kinderna.
7 jan, 2014 17:16
|
|
Borttagen
|
Förlåt över att jag inte har svarat, har inte ens loggat in av någon anledning och kommer kanske inte vara så aktiv på ett tag men sedan kommer jag bli det igen!
Det var kväll va?
-
Jag ler och vänder blicken mot himlavalvet ovanför mig. Jag älskar himlen och alla stjärnor som bara är där. Nära nog för att studera, för långt för att känna. Jag är fascinerad. Har alltid varit.
21 jan, 2014 16:34
|
|
Borttagen
|
Det är lugnt :' 
---------------------
Jag tittade också upp på himlen och såg på stjärnorna. De var de ända som lyste upp den mörka skyn.
21 jan, 2014 16:39
|
|
Borttagen
|
"Det är verkligen vackert..." Andades jag.
26 jan, 2014 13:11
|
|
Borttagen
|
Jag vände blicken mot honom och nickade.
"Ja" svarade jag med ett leende.
27 jan, 2014 21:08
|
|
Borttagen
|
Jag kände hennes blick på mig och vände blicken mot henne.
Allt kändes konstigt nog perfekt.
27 jan, 2014 21:30
|
Du får inte svara på den här tråden.