PRS mellan Jacko och TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Jacko och TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
3 dec, 2013 20:09 |
|
Jacko
Elev |
3 dec, 2013 20:11 |
|
TildeW
Elev |
3 dec, 2013 20:13 |
|
Jacko
Elev |
''Okej'' sa Finnick.
*Nästa dag* ''Gullefjun, vakna! Vi ska hem! Och sedan på turné imorgon!'' sa Finnick.
3 dec, 2013 20:23 |
|
TildeW
Elev |
(Det är väll året efter?)
Jag vände mig om mot Finnick. "Varför vaknar du så tidigt?" sa jag och kysste honom.
3 dec, 2013 20:24 |
|
Jacko
Elev |
(Okej haha igga det, xD är trött)
''Alla i huvudstaden har bankat på dörren för att se oss i sängen tillsammans, jävulskt desperata folk.'' sa Finnick.
3 dec, 2013 20:28 |
|
TildeW
Elev |
3 dec, 2013 20:29 |
|
Jacko
Elev |
''Vi blir kallade för Fantana, haha. För att citera Ceasar: '' Det lyckliga vinnarparet från Distrikt 4 '', dom är för mycket'' sa Finnick.
3 dec, 2013 20:30 |
|
TildeW
Elev |
3 dec, 2013 20:34 |
|
Jacko
Elev |
3 dec, 2013 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen