Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 28 29 30 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Bra!" jag log igen.

26 sep, 2013 09:46

Borttagen

Avatar


Jag log lite tillbaka.

-några minuter senare, lektionen var slut-
Jag rev ut en sida ur mitt kollegieblock och skrev:

Förlåt,
Jag förstår om allt gick lite fort.
Jag är bara inte van vid hur människor tänker.
Jag förstår om du bara vill ha mig som vän eller som inget alls.
Det är helt okej.
/Diego

Jag tog lappen och petade in den i en glipa i Brees skåp.
Sen gick jag till lunchen.

26 sep, 2013 12:07

Borttagen

Avatar


Jag följde med Diego.

26 sep, 2013 20:21

Borttagen

Avatar


Jag satte mig vid ett ledigt bord.

26 sep, 2013 20:24

Borttagen

Avatar


Jag satte mig bredvid honom.

26 sep, 2013 20:31

Borttagen

Avatar


Jag vände mig mot henne.

26 sep, 2013 20:32

Borttagen

Avatar


Jag log mot honom.

26 sep, 2013 20:35

Borttagen

Avatar


"Så vad heter du?"
Frågade jag med ett flin eftersom jag inte visste det.

26 sep, 2013 20:36

Borttagen

Avatar


"Wee Smith." Jag log.

27 sep, 2013 14:33

Borttagen

Avatar


Jag log tillbaka.
"Och du behöver väll knappast fråga om mitt namn"

27 sep, 2013 14:34

1 2 3 ... 28 29 30 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.