(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag såh förvånat på Selena,
- Inte? 1 sep, 2013 11:09 |
|
Queen Boo
Elev |
"Nej, min familj är ganska.... alltså... vi har inte..."
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 11:50 |
|
Borttagen
|
- Åh! Alltså, jag tyckte det såg ut precis tvärtom! sa jag generat.
1 sep, 2013 12:02 |
|
Queen Boo
Elev |
"Nej, alltså min kille brukade ge mig massor av presenter"
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 12:11 |
|
Borttagen
|
- Okej...är han fortfarande din kille? frågade jag osäkert.
- För...då kanske du måste göra slut med honom, om du gillar james vill säga. 1 sep, 2013 12:13 |
|
Queen Boo
Elev |
"Nej, vi gjorde slut när jag började på skolan"
Jag hör en röst på andra sidan gatan. jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 12:15 |
|
Borttagen
|
- Few!! Vilken tur! suckade jag nöjt och satte mig i bilen.
1 sep, 2013 12:21 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag stirrade. Det var Austin. Han står med en annan tjej. De är säkert bara vänner tänkte jag förtvivlat. Men så kysste han henne. Jag satte mig i bilen och smällde igen dörren så hårt jag kunde, och det lät jättehögt. Tårarna rann nerför mina kinder.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 12:24 |
|
Borttagen
|
- Va? sa jag förvirrat och såg på killen. Då fattade jag. Jag blev riktigt arg, så jag tog en gammal milkshake som låg i bilen, gick till killen, och hällde den sega gamla milkshaken över honom.
- Kukhuvud! fräste jag och satte mig i bilen. Sedan körde jag mot skolan. 1 sep, 2013 12:31 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag fnissade ut Austins förvånade min. Men sedan blev jag ledsen igen. Jag trodde att han älskade mig!
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 12:34 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen