Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vred mig av njutning. Jag stönade jättehögt.
"ah shit baby ah,skrek jag högt 7 aug, 2013 23:37 |
|
Borttagen
|
" gå " sa jag
7 aug, 2013 23:37 |
|
Borttagen
|
Killen klädde av sig och satte på mig
7 aug, 2013 23:38 |
|
Borttagen
|
Jag knuffade ut honom ur dörren och ner för trappan jag låste
7 aug, 2013 23:39 |
|
KajsaRC2001
Elev |
7 aug, 2013 23:40 |
|
Borttagen
|
Jag tittade tacksamt på Mas
7 aug, 2013 23:41 |
|
Borttagen
|
Jag ställde mig nu på golvet och kelly..,
7 aug, 2013 23:42 |
|
Borttagen
|
" Kom igen baby" Sa jag och förde in Mas penis i mig
7 aug, 2013 23:43 |
|
Borttagen
|
Jag juckade henne så hårt jag bara kunde och hon kollade sexigt på mig " ska jag göra i rumpan nu ?" sa jag och saktade av farten
7 aug, 2013 23:45 |
|
Borttagen
|
"jag vände mig om och ställde mig på alla fyra. "ta mig baby" skrek jag
7 aug, 2013 23:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen