(Prs) Monster skolan.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) Monster skolan.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
YES
Elev |
4 aug, 2013 18:04 |
|
Borttagen
|
" Det är väll inte så långt man får ju motion sa Jack
4 aug, 2013 18:06 |
|
YES
Elev |
"Kul. Du kan gå över 15 mil om du vill." Säger Alice.
(Är 15 mil långt? xD Har typ ingen uppfattning... xD) Whatever
4 aug, 2013 18:08 |
|
Borttagen
|
" Men hur ska vi annars ta oss fram? frågade Jack
(Jo det är långt) 4 aug, 2013 18:09 |
|
YES
Elev |
(Bra. xD)
"Vi har inget annat sätt... Vi har väll typ inget annat val en att gå då..." Säger Alice uppgivet. Whatever
4 aug, 2013 18:11 |
|
Borttagen
|
Jack såg ut genom fönsteret
4 aug, 2013 18:13 |
|
YES
Elev |
Alice gick ut ur skolan men då såg hon den sista människa hon vill se just nu. Blod-tjejen.
Whatever
4 aug, 2013 18:20 |
|
Borttagen
|
Jack kom ut bakom tjejen och såg på blod tjejen
(Kanske dags att hon får ett namn) 4 aug, 2013 18:46 |
|
YES
Elev |
(Ja. Det här med "blod-tjejen" börjar bli smått irriterande... xD
Liksom ska vi bara börja kalla henne nått eller?) Whatever
4 aug, 2013 19:53 |
|
Borttagen
|
(Anna kanske vad vet jag
4 aug, 2013 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen