Privat för Rachel Moon och amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat för Rachel Moon och amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rachel Moon
Elev |
19 aug, 2013 21:59 |
|
amanda1104
Elev |
[Funderade på att något liknande ska hända igen. Typ som hemligheternas kammare
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 21 aug, 2013 18:05 |
|
Rachel Moon
Elev |
22 aug, 2013 20:45 |
|
amanda1104
Elev |
[Vet inte... När man rollar brukar man väll bara köra på och se vad som händer]
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 aug, 2013 13:42 |
|
Rachel Moon
Elev |
(( Ja men vi hade ju en story, ska du börja ta in hemligheternas kammare nu eller va? Det skulle väl bli bal?))
29 aug, 2013 09:08 |
|
amanda1104
Elev |
[FÖRLÅT!!! Har inte kunnat vara inte. Det har varit så mycket i skolan. Strunta i det jag sa så kör vi på vår story
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 17 sep, 2013 15:22 |
|
Rachel Moon
Elev |
18 sep, 2013 08:14 |
|
amanda1104
Elev |
(Vi kan ju strunta i att jag skrev det)
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 20 sep, 2013 15:18 |
|
Rachel Moon
Elev |
12 okt, 2013 14:22 |
|
amanda1104
Elev |
(Förlåt, jag är inte inne på mugglis så mycket, ska försöka ändra på det)
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 24 okt, 2013 12:26 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen