PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
|
Borttagen
|
Jag stängde av tv:n och tittade på när han tog på sig skorna.
13 nov, 2013 20:33
Detta inlägg ändrades senast 2013-11-13 kl. 20:51
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen:
Jag stängde av tv:n och tittade på när han tog av sig skorna.
*på  Inte av.
--------------
Jag drog åt mig min jacka och öppnade dörren.
"Syns..." Jag höll på att säga imorgon. "...när du är frisk."
13 nov, 2013 20:48
|
|
Borttagen
|
13 nov, 2013 20:52
|
|
Borttagen
|
Jag gick ut och när jag stängt dörren började jag springa. Bäst att komma hem innan hon blir mer sur.
13 nov, 2013 21:03
|
|
Borttagen
|
Jag gick tillbaka till tv:n och satte mig i soffan. Jag satte på tv:n
13 nov, 2013 21:04
|
|
Borttagen
|
När jag kom in i huset så var det onaturligt tyst. Det var inte bra. Jag tog av mig ytterkläderna och gick långsamt in i köket. Där satt de. Mina "föräldrar".
"Jasså, nu passar det sig att komma." Sa Tina spydigt.
"Var har du varit då?" Snäste Stefan.
"Jag... Hos en kompis." Sa jag.
"Vem har sagt att du får det!!? Va?!! Va!!!" Skrek Tina. Dör stängde jag av. Jag hörde fortfarande allt de sa. Allt elakt och alla skrik. Slaget i ansiktet och knuffningen. Och ordern om att min "bror" ville träffa mig nu.
Jag knackade på hans dörr.
"Vad vill du?" Jag öppnade dörren.
"D-de sa att du ville träffa mig." Stammade jag.
"Stäng dörren och kom in." Jag stängde dörren och gick in.
"När jag är med kompisar kan du int bara komma och störa sådär jävla idiot!!" Jag stängde av igen. Fast jag kände ändå alla slag och sparkar och jag hörde alla elaka ord.
Sen minns jag bara att jag låg i min säng. Jag brukade få minnesförlust ibland när han slagit mig. Men det var ändå läskigt.
Sen somnade jag.
13 nov, 2013 21:21
|
|
Borttagen
|
"Hallå jag är hemma!" ropade min bror.
"Hej!" svarade jag.
"Varför var du inte i skolan?" frågade han och kom in i rummet.
"Jag blev sjuk." muttrade jag och gick upp till mitt rum istället.
13 nov, 2013 21:26
|
|
Borttagen
|
Jag drömde mardrömmar om min familj, vanliga drömmar om tv-spelet jag spelat förut idag som sen övergick i mardrömmar och så drömde jag om Sally.
13 nov, 2013 21:29
|
|
Borttagen
|
Jag gick in till mitt rum och satte mig på min stol. Jag började att tänka på vad som hänt idag... Jag hade börjat spela tv spel med den nya killen... *Vad har hänt med mig?* tänkte jag.
13 nov, 2013 21:31
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade och hade inget att göra. Efter en lång stund så skrek Tina att det var mat och om jag inte kom nu så...
Så jag sprang ner till köket och satte mig ner på min stol.
13 nov, 2013 21:33
|
Du får inte svara på den här tråden.