~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
3 mar, 2013 10:38 |
|
Lolly0101
Elev |
(Tjo .. Kan du börja rolla ? )
3 mar, 2013 10:40 |
|
AlexZz
Elev |
3 mar, 2013 10:41 |
|
Lolly0101
Elev |
(jajaja )
"hej, Vart är jag " säger Ness när hon upptäcker att han bär henne. 3 mar, 2013 10:45 |
|
AlexZz
Elev |
3 mar, 2013 10:47 |
|
Lolly0101
Elev |
"Va ?! Varför är jag det ? Är det så här det ser ut i dödsriket ? " frågorna flödade ut från henne.
3 mar, 2013 10:56 |
|
AlexZz
Elev |
3 mar, 2013 11:11 |
|
Lolly0101
Elev |
"Okej men då ha vi ett problem, Du är ju en dödsätare" orden sved på tungan .
3 mar, 2013 11:11 |
|
AlexZz
Elev |
3 mar, 2013 11:43 |
|
Lolly0101
Elev |
-jajajja det är klart , säger Ness och flinar , fast hon är fortfarande sur på honom, "Hur ¨är det att jobba för voldemort " frågar hon men ändrar sig direkt efter .
3 mar, 2013 11:48 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen