NaNoWriMo 2012!
Forum > Off Topic > NaNoWriMo 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
2 nov, 2012 23:09 |
|
Caius
Elev |
6707... Och jag är inte klar med del två än... Förmodar att jag inte hinner skriva klart den innan midnatt heller.
Fast jag erkänner att jag nog har börjat gilla min historia mer denna gång mot vad jag gjorde innan jag avbröt att skriva ned den förra gången. Ungefär lika mycket som jag gillade den när jag drömde den för så många år sedan (ok, det där lät lite, det är över två år sedan i alla fall och jag väntar fortfarande på fortsättningen, jag gillar inte att behöva improvisera ihop något slut som kanske inte alls är så som det hela skulle ha slutat om jag hade drömt klart min dröm). Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 2 nov, 2012 23:11 |
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: men är detta en riktig tävling, eller bara en kamp mot sig själv? c: En kamp mot sig själv. Skrivet av Caius: 6707... Och jag är inte klar med del två än... Förmodar att jag inte hinner skriva klart den innan midnatt heller. Fast jag erkänner att jag nog har börjat gilla min historia mer denna gång mot vad jag gjorde innan jag avbröt att skriva ned den förra gången. Ungefär lika mycket som jag gillade den när jag drömde den för så många år sedan (ok, det där lät lite, det är över två år sedan i alla fall och jag väntar fortfarande på fortsättningen, jag gillar inte att behöva improvisera ihop något slut som kanske inte alls är så som det hela skulle ha slutat om jag hade drömt klart min dröm). Man kan inte alltid drömma klart slutet Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 2 nov, 2012 23:18 |
|
Ellociraptor
Elev |
5102 ord! WHOOP WHOOP!
Och storyn börjar formas, draken har just kläckts och min huvudperson försöker komma på hur hon ska bli av med den. 2 nov, 2012 23:24 |
|
Tvilling
Elev |
Alla låter så organiserade :o Själv hoppar jag hej vilt i min story, heh xD
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 2 nov, 2012 23:24 |
|
Caius
Elev |
@LucyMalfoy
; Slutet på mina drömmar är något som jag nio av tio gånger drömmer. Jag kan vakna efter en natts dröm och natten därpå fortsätter jag drömma drömmen ifrån förgående natt. Ibland frågar jag inte ens om jag kan få göra det; jag fortsätter drömma samma dröm ändå. Ibland om jag gillade drömmen lagom mycket så frågar jag om jag kan få fortsätta drömma den; oftast så gör jag det.Jag kan drömma drömmar gång på gång, visst kan det ibland vara flera år mellan gångerna som jag drömmer drömmarna och ibland förändras det eller min inblick till dem har förändrats och drömmar som t.ex. skrämde mig förr blir till en dröm som jag finner väldigt fin istället. Alternativen är för mig många och jag gillar det. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 2 nov, 2012 23:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tvilling: Samms här, hahaAlla låter så organiserade :o Själv hoppar jag hej vilt i min story, heh xD 2 nov, 2012 23:26 |
|
Caius
Elev |
@Tvilling; Nejdå, jag är allt annat än organiserad, haha. Det kanske låter som att jag är organiserad just nu, men det är bara för att början av min dröm är det inga problem att skriva ned eftersom jag redan har sett allt ske. Efter det lär jag å andra sidan få improvisera utan någon som helst plan eller tanke bakom det hela... Jag får helt enkelt se vart historien hamnar när den är slut.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 2 nov, 2012 23:30 |
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Tvilling: Alla låter så organiserade :o Själv hoppar jag hej vilt i min story, heh xD Då är vi två @Caius Samma här iblad Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 2 nov, 2012 23:33 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Skrivet av Tvilling: Alla låter så organiserade :o Själv hoppar jag hej vilt i min story, heh xD hahaha men det gör jag med! min huvudperson hade bara ett namn när jag började skriva, men ju mer jag skriver desto mer bara blir hon en personlighet av sig själv. och jag kommer på nya grejer hela tiden som jag vill ha med så det är inte strukturerat över huvud taget. men äh, bara skriv!
2 nov, 2012 23:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen