Sötast i HP?
Forum > Harry Potter > Sötast i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks<3
Elev |
6 dec, 2011 16:10 |
|
Cailine
Elev |
6 dec, 2011 16:12 |
|
prongs
Elev |
många! hagrid, harry
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 6 dec, 2011 16:16 |
|
.Ginny.
Elev |
Skrivet av parkinson123: Draco år 1-2! Sedan blir han snyggare och snyggare istället för söt :$ _SanD_ <3 .Ginny. since 5/7-12
6 dec, 2011 17:28 |
|
themarauder
Lärare |
6 dec, 2011 17:29 |
|
Borttagen
|
Draco, Cedric, Dobby, Harry, Hagrid, Neville och Dumbledore. Fast alla är sötast i första filmerna. Sen blir dem bara snyggare. Med udantag av Dumbledore, han blir bara rynkigare ;P
6 dec, 2011 17:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Draco, Cedric, Dobby, Harry, Hagrid, Neville och Dumbledore. Fast alla är sötast i första filmerna. Sen blir dem bara snyggare. Med udantag av Dumbledore, han blir bara rynkigare ;P Ja, Hagrid blir en riktigt mumsbit under filmernas gång. 6 dec, 2011 17:32 |
|
childhoodlight
Elev |
6 dec, 2011 17:49 |
|
Ginnie Potter
Elev |
Jag tycker Hemione!
6 dec, 2011 18:03 |
|
bluebirdflies
Elev |
Dracoooo
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 6 dec, 2011 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen