The Sponsor Games
Forum > Fanfiction > The Sponsor Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
T3DDY
Elev |
Förlåt, glömde bevaka tråden. Har ni börjat? Och hur sponsrar man någon, gör man det i ett meddelande eller i tråden?
17 aug, 2012 08:34 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av T3DDY: Förlåt, glömde bevaka tråden. Har ni börjat? Och hur sponsrar man någon, gör man det i ett meddelande eller i tråden? Det har inte börjat och jag är ganska övertygad om att det ska vara en uggla Hej 17 aug, 2012 08:43 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av T3DDY: Förlåt, glömde bevaka tråden. Har ni börjat? Och hur sponsrar man någon, gör man det i ett meddelande eller i tråden? Det har inte börjat och jag är ganska övertygad om att det ska vara en uggla Okej!
17 aug, 2012 08:46 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av T3DDY: Förlåt, glömde bevaka tråden. Har ni börjat? Och hur sponsrar man någon, gör man det i ett meddelande eller i tråden? Jag har skrivit en lite inledning bara och sponsra gör man som sagt via uggla ~MY TUMBLR~ 17 aug, 2012 10:31 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av T3DDY: Förlåt, glömde bevaka tråden. Har ni börjat? Och hur sponsrar man någon, gör man det i ett meddelande eller i tråden? Jag har skrivit en lite inledning bara och sponsra gör man som sagt via uggla Men säg till då när vi ska börja sponsra, eller ska vi göra det nu? *TRÖÖÖÖÖG*
18 aug, 2012 15:42 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av T3DDY: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av T3DDY: Förlåt, glömde bevaka tråden. Har ni börjat? Och hur sponsrar man någon, gör man det i ett meddelande eller i tråden? Jag har skrivit en lite inledning bara och sponsra gör man som sagt via uggla Men säg till då när vi ska börja sponsra, eller ska vi göra det nu? *TRÖÖÖÖÖG* Snart ~MY TUMBLR~ 18 aug, 2012 15:43 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av T3DDY: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av T3DDY: Förlåt, glömde bevaka tråden. Har ni börjat? Och hur sponsrar man någon, gör man det i ett meddelande eller i tråden? Jag har skrivit en lite inledning bara och sponsra gör man som sagt via uggla Men säg till då när vi ska börja sponsra, eller ska vi göra det nu? *TRÖÖÖÖÖG* Snart Men säg till, jag är som sagt var lite lätt trög xD
18 aug, 2012 15:44 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av T3DDY: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av T3DDY: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av T3DDY: Förlåt, glömde bevaka tråden. Har ni börjat? Och hur sponsrar man någon, gör man det i ett meddelande eller i tråden? Jag har skrivit en lite inledning bara och sponsra gör man som sagt via uggla Men säg till då när vi ska börja sponsra, eller ska vi göra det nu? *TRÖÖÖÖÖG* Snart Men säg till, jag är som sagt var lite lätt trög xD Jag taggar sponsorerna.... ~MY TUMBLR~ 18 aug, 2012 15:46 |
|
Måntass
Elev |
18 aug, 2012 16:07 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Måntass: otroligt, ett kort kapitel och 29 sidor! Japp. I och för sig så har jag förklarat för alla och så har folk gått med o.s.v. ~MY TUMBLR~ 18 aug, 2012 16:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen