Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Måntass
Elev |
Ögon, det är ofta ögon som attraherar mig ^^ utan dem skulle det bli svårare för mig att läsa av människor, och att bli kär.. som jag redan har svårt för xD
och utan dem skulle jag nte kunna se vackra saker, måla eller läsa bra ![]()
14 aug, 2012 18:13 |
|
Ladusvalan
Elev |
EmahS: Ja, jag har faktiskt tänkt på det, så jag kan börja med det nu ...
Vinnare i gårdagens "antingen-eller", 14 augusti: Ögon! (En stor seger ed 21 röster mot "läpparnas" endast 5) ... Den femte rösten på läppar kommer ifrån mig själv. Det är ett svårt val, för ögonen och läpparna (munnen) liksom kompletterar varandra, och ett leende eller en blick säger egentligen ingenting om man inte har dem båda. Men eftersom jag tycker mycket om mina egna läppar och inte fullt lika mycket om mina ögon (även om de är helt ok) så blir det ändå läppar för min del. OBS! Det finns förstås även en ny fråga i första inlägget. Och fr.o.m. nu kommer alltså en "vinnare" att utses från gårdagens fråga - dvs. den som fått flest röster. 15 aug, 2012 10:21 |
|
Dream
Elev |
15 augusti: FISK! Jag är rädd för fåglar, och tycker inte om dem alls (typ), men det är bara om de följer efter mig
15 aug, 2012 11:12 |
|
Ginny00
Elev |
Nää.. Ingen. Fisk om jag måste välja.
15 aug, 2012 11:31 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Fisk att äta, fågel att vara eller att ha som husdjur.... Men om ett av de skulle vara tvunget att försvinna från jordens yta så skulle fiskarna få gå tror jag.... Omr kom just på:
Fåglarna vinner! För att fenixfåglar är helt awesome
15 aug, 2012 11:49 |
|
Hydra
Elev |
Fåglar, för fiskar är aggressiva ;w; Fiskar är bäst då dem är tillagade. Gillar att äta fisk. Okej, nu har jag nog 'sagt' mitt. cX
15 aug, 2012 12:01 |
|
IamAK
Elev |
fågel
15 aug, 2012 12:18 |
|
Borttagen
|
Jag tycker bäst om fåglar, fiskar är lite tråkiga.
15 aug, 2012 13:54 |
|
EmahS
Elev |
Jag är ganska rädd för båda haha.
Men fåglar är ett så pampigt djur. Vem skulle inte vilja prova på att vara en örn för en dag liksom?
15 aug, 2012 13:56 |
|
Mikaela120
Elev |
Fågel, älskar fåglar min patronus är en, jag har sju ankor och tycker de är allmänt coola. Liksom en dinosaurie som kan flyga... Kan det ens bli häftigare?
15 aug, 2012 13:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen