Quick (Tidning)
Forum > Off Topic > Quick (Tidning)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
5 aug, 2012 18:44 |
|
PotterHunger
Elev |
Får jag börja prenumerera? :o
Läs min profil för info... 5 aug, 2012 22:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHunger: Får jag börja prenumerera? :o Klart då får! Säger år Malva Lovegood att skriva upp dig! OCH LYSSNA NU ALLA NÄSTA NUMMER KOMMER SENT IDAG ELLER KANSKE IMORGON! 5 aug, 2012 22:18 |
|
PotterHunger
Elev |
Jag kommer i lagom tid till ett nytt nummer! Jippi!
Läs min profil för info... 5 aug, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
Längtar!
amanda1104! de andra quick skrivarna är borttagna (iallafall enligt min dator). Snälla hoppas den har fel! 5 aug, 2012 23:41 |
|
amanda1104
Elev |
^Tyvärr... Du har rätt...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 11 aug, 2012 17:23 |
|
Borttagen
|
Snälla säg att tidningen inte går under för det!!!!!!!!!!!! Jag har inte änns fått min första!!!!!!!!!
11 aug, 2012 17:36 |
|
Borttagen
|
11 aug, 2012 17:38 |
|
amanda1104
Elev |
Jag ska försöka fortsätta. Någon som vill hjälpa till.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 11 aug, 2012 17:39 |
|
Borttagen
|
Vad innebär det att "hjälpa till?"
11 aug, 2012 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen