Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ERICA. DU FÅR MIG ATT BÖRJA GRÅTA MED DINA ORRDDDD. ALLTSÅ DUUUUUUBBBLLLYYYY. JAG SITTER OCH GRÅTER NU OCH JAG BARA AAAAAAAH DU SKRIVER FÖR BRA KVINNA OCH JAG FANGIRLAR SNART SÖNDER OCH JAG BARA AAAAAAAAAH OCH JAG KAN INTE BESKRIVA HUR BRA DET VAR OCH DUMBLEDOOOOORE JAG ÄÄÄÄLSKAR HONOM OCH JAG ÄLSKAR DIIIIG EIRA OCH BARA AAAAAAAAAAAAAH. ♥ DUU ÄÄRBBÄÄSTT JAG ÄLSKAR DIG ERICA TACKTACKTACK DU ÄR BÄST ♥♥♥♥ NEJ NEJ NEJ DET ÄR DU SOM ÄR BÄST ÄLSKADE MÄNNISKA DET ÄR DU SOM.... NU SKICKADE DU ETT MEDDELANDE PÅ FACEBOOK. JAG SVARAR NÄR JAG HAR SAGT HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DIG. JAG ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT MYCKET OCH DU ÄR BÄST OCH GRYM OCH UNDERBAR OCH ALLT AWESOME MAN KAN VARA OKK? DU ÄR BÄST. PUNKT. ♥ ♥♥♥♥♥ 19 jul, 2012 15:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ERICA. DU FÅR MIG ATT BÖRJA GRÅTA MED DINA ORRDDDD. ALLTSÅ DUUUUUUBBBLLLYYYY. JAG SITTER OCH GRÅTER NU OCH JAG BARA AAAAAAAH DU SKRIVER FÖR BRA KVINNA OCH JAG FANGIRLAR SNART SÖNDER OCH JAG BARA AAAAAAAAAH OCH JAG KAN INTE BESKRIVA HUR BRA DET VAR OCH DUMBLEDOOOOORE JAG ÄÄÄÄLSKAR HONOM OCH JAG ÄLSKAR DIIIIG EIRA OCH BARA AAAAAAAAAAAAAH. ♥ DUU ÄÄRBBÄÄSTT JAG ÄLSKAR DIG ERICA TACKTACKTACK DU ÄR BÄST ♥♥♥♥ NEJ NEJ NEJ DET ÄR DU SOM ÄR BÄST ÄLSKADE MÄNNISKA DET ÄR DU SOM.... NU SKICKADE DU ETT MEDDELANDE PÅ FACEBOOK. JAG SVARAR NÄR JAG HAR SAGT HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DIG. JAG ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT MYCKET OCH DU ÄR BÄST OCH GRYM OCH UNDERBAR OCH ALLT AWESOME MAN KAN VARA OKK? DU ÄR BÄST. PUNKT. ♥ ♥♥♥♥♥ OOKEJJ ERICA NU FÅR DU FAKTISKT SLUTA UPP FÖR MINA TÅRAR KOMMER TA SLUT OCH JAG BEHÖVER SPARA DEM TILL NÄSTA GÅNG JAG FÅR EN FÖRBASKAD FLUGA I ÖGAT. MEN JAG ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET ÄVEN OM JAG ALDRIG HAR VARIT I NÄRhEteN AV DIG MEN DU Är bäST OCH JAG ÄLsKARÄLSkARÄLSKARÄLSkAR DIGIIiigIGIG OOKOKOKok?? ♥♥♥♥♥♥♥ 19 jul, 2012 15:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ERICA. DU FÅR MIG ATT BÖRJA GRÅTA MED DINA ORRDDDD. ALLTSÅ DUUUUUUBBBLLLYYYY. JAG SITTER OCH GRÅTER NU OCH JAG BARA AAAAAAAH DU SKRIVER FÖR BRA KVINNA OCH JAG FANGIRLAR SNART SÖNDER OCH JAG BARA AAAAAAAAAH OCH JAG KAN INTE BESKRIVA HUR BRA DET VAR OCH DUMBLEDOOOOORE JAG ÄÄÄÄLSKAR HONOM OCH JAG ÄLSKAR DIIIIG EIRA OCH BARA AAAAAAAAAAAAAH. ♥ DUU ÄÄRBBÄÄSTT JAG ÄLSKAR DIG ERICA TACKTACKTACK DU ÄR BÄST ♥♥♥♥ NEJ NEJ NEJ DET ÄR DU SOM ÄR BÄST ÄLSKADE MÄNNISKA DET ÄR DU SOM.... NU SKICKADE DU ETT MEDDELANDE PÅ FACEBOOK. JAG SVARAR NÄR JAG HAR SAGT HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DIG. JAG ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT MYCKET OCH DU ÄR BÄST OCH GRYM OCH UNDERBAR OCH ALLT AWESOME MAN KAN VARA OKK? DU ÄR BÄST. PUNKT. ♥ ♥♥♥♥♥ OOKEJJ ERICA NU FÅR DU FAKTISKT SLUTA UPP FÖR MINA TÅRAR KOMMER TA SLUT OCH JAG BEHÖVER SPARA DEM TILL NÄSTA GÅNG JAG FÅR EN FÖRBASKAD FLUGA I ÖGAT. MEN JAG ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET ÄVEN OM JAG ALDRIG HAR VARIT I NÄRhEteN AV DIG MEN DU Är bäST OCH JAG ÄLsKARÄLSkARÄLSKARÄLSkAR DIGIIiigIGIG OOKOKOKok?? ♥♥♥♥♥♥♥ SKIT I FLUGJÄVLARNA DE KAN DÖ ÄNDÅ UTAN ATT KOMMA IN I DITT ÖGA XD DU ÄR BÄST, MEN NU SKA VI SLUTA SPAMMA INNAN NÅGON BLIR FÖRBANNAD. ÄLSKAR DIG UNDERBARASTE. PÖÖÖSS ♥3333 19 jul, 2012 15:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: OKAjJSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ERICA. DU FÅR MIG ATT BÖRJA GRÅTA MED DINA ORRDDDD. ALLTSÅ DUUUUUUBBBLLLYYYY. JAG SITTER OCH GRÅTER NU OCH JAG BARA AAAAAAAH DU SKRIVER FÖR BRA KVINNA OCH JAG FANGIRLAR SNART SÖNDER OCH JAG BARA AAAAAAAAAH OCH JAG KAN INTE BESKRIVA HUR BRA DET VAR OCH DUMBLEDOOOOORE JAG ÄÄÄÄLSKAR HONOM OCH JAG ÄLSKAR DIIIIG EIRA OCH BARA AAAAAAAAAAAAAH. ♥ DUU ÄÄRBBÄÄSTT JAG ÄLSKAR DIG ERICA TACKTACKTACK DU ÄR BÄST ♥♥♥♥ NEJ NEJ NEJ DET ÄR DU SOM ÄR BÄST ÄLSKADE MÄNNISKA DET ÄR DU SOM.... NU SKICKADE DU ETT MEDDELANDE PÅ FACEBOOK. JAG SVARAR NÄR JAG HAR SAGT HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DIG. JAG ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT MYCKET OCH DU ÄR BÄST OCH GRYM OCH UNDERBAR OCH ALLT AWESOME MAN KAN VARA OKK? DU ÄR BÄST. PUNKT. ♥ ♥♥♥♥♥ OOKEJJ ERICA NU FÅR DU FAKTISKT SLUTA UPP FÖR MINA TÅRAR KOMMER TA SLUT OCH JAG BEHÖVER SPARA DEM TILL NÄSTA GÅNG JAG FÅR EN FÖRBASKAD FLUGA I ÖGAT. MEN JAG ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET ÄVEN OM JAG ALDRIG HAR VARIT I NÄRhEteN AV DIG MEN DU Är bäST OCH JAG ÄLsKARÄLSkARÄLSKARÄLSkAR DIGIIiigIGIG OOKOKOKok?? ♥♥♥♥♥♥♥ SKIT I FLUGJÄVLARNA DE KAN DÖ ÄNDÅ UTAN ATT KOMMA IN I DITT ÖGA XD DU ÄR BÄST, MEN NU SKA VI SLUTA SPAMMA INNAN NÅGON BLIR FÖRBANNAD. ÄLSKAR DIG UNDERBARASTE. PÖÖÖSS ♥3333 ÄLSKAR DIG OCKSÅ UNDERBARASTE VACKRASTE OCH BÄSTASTE PÖöÖSSIII ♥♥♥♥♥♥33 19 jul, 2012 16:00 |
|
Lolo1337
Elev |
Dubledore :'
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 19 jul, 2012 16:39 |
|
amanda1104
Elev |
SUPERBRA!!!!!
Tänk om Voldy kommer DIT!!! Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 19 jul, 2012 16:47 |
|
cikki
Elev |
SUPERBRA!
19 jul, 2012 17:48 |
|
Bombarda
Elev |
Oooh my fu*king goooood ! Du är förjäkla grym!
Jag började nästan fälla små tårar ^^ Du är har talang och låt INGEN få dig att tro något annat! Bombarda älskar DIG xD ♥ Kärlek till alla! 19 jul, 2012 18:23 |
|
Borttagen
|
TAACCKKKKK ♥♥
HarryPotterr älskar Bombarda! 19 jul, 2012 18:26 |
|
Lily Brown
Elev |
Jättebra!!!
Spoiler: Tryck här för att visa! Kände för att sätta den i en spoiler för att inte någon som inte vet vilka som är döda.
19 jul, 2012 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen