Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Livet efter livet

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

1 2 3 ... 28 29 30 ... 108 109 110
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
ALLTSÅ DUUUUUUBBBLLLYYYY. JAG SITTER OCH GRÅTER NU OCH JAG BARA AAAAAAAH DU SKRIVER FÖR BRA KVINNA OCH JAG FANGIRLAR SNART SÖNDER OCH JAG BARA AAAAAAAAAH OCH JAG KAN INTE BESKRIVA HUR BRA DET VAR OCH DUMBLEDOOOOORE JAG ÄÄÄÄLSKAR HONOM OCH JAG ÄLSKAR DIIIIG EIRA OCH BARA AAAAAAAAAAAAAH. ♥
ERICA. DU FÅR MIG ATT BÖRJA GRÅTA MED DINA ORRDDDD.
DUU ÄÄRBBÄÄSTT JAG ÄLSKAR DIG ERICA TACKTACKTACK DU ÄR BÄST ♥♥♥♥

NEJ NEJ NEJ DET ÄR DU SOM ÄR BÄST ÄLSKADE MÄNNISKA DET ÄR DU SOM.... NU SKICKADE DU ETT MEDDELANDE PÅ FACEBOOK. JAG SVARAR NÄR JAG HAR SAGT HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DIG.
JAG ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT MYCKET OCH DU ÄR BÄST OCH GRYM OCH UNDERBAR OCH ALLT AWESOME MAN KAN VARA OKK? DU ÄR BÄST. PUNKT. ♥ ♥♥♥♥♥

19 jul, 2012 15:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
ALLTSÅ DUUUUUUBBBLLLYYYY. JAG SITTER OCH GRÅTER NU OCH JAG BARA AAAAAAAH DU SKRIVER FÖR BRA KVINNA OCH JAG FANGIRLAR SNART SÖNDER OCH JAG BARA AAAAAAAAAH OCH JAG KAN INTE BESKRIVA HUR BRA DET VAR OCH DUMBLEDOOOOORE JAG ÄÄÄÄLSKAR HONOM OCH JAG ÄLSKAR DIIIIG EIRA OCH BARA AAAAAAAAAAAAAH. ♥
ERICA. DU FÅR MIG ATT BÖRJA GRÅTA MED DINA ORRDDDD.
DUU ÄÄRBBÄÄSTT JAG ÄLSKAR DIG ERICA TACKTACKTACK DU ÄR BÄST ♥♥♥♥

NEJ NEJ NEJ DET ÄR DU SOM ÄR BÄST ÄLSKADE MÄNNISKA DET ÄR DU SOM.... NU SKICKADE DU ETT MEDDELANDE PÅ FACEBOOK. JAG SVARAR NÄR JAG HAR SAGT HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DIG.
JAG ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT MYCKET OCH DU ÄR BÄST OCH GRYM OCH UNDERBAR OCH ALLT AWESOME MAN KAN VARA OKK? DU ÄR BÄST. PUNKT. ♥ ♥♥♥♥♥

OOKEJJ ERICA NU FÅR DU FAKTISKT SLUTA UPP FÖR MINA TÅRAR KOMMER TA SLUT OCH JAG BEHÖVER SPARA DEM TILL NÄSTA GÅNG JAG FÅR EN FÖRBASKAD FLUGA I ÖGAT.
MEN JAG ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET ÄVEN OM JAG ALDRIG HAR VARIT I NÄRhEteN AV DIG MEN DU Är bäST OCH JAG ÄLsKARÄLSkARÄLSKARÄLSkAR DIGIIiigIGIG OOKOKOKok?? ♥♥♥♥♥♥♥

19 jul, 2012 15:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
ALLTSÅ DUUUUUUBBBLLLYYYY. JAG SITTER OCH GRÅTER NU OCH JAG BARA AAAAAAAH DU SKRIVER FÖR BRA KVINNA OCH JAG FANGIRLAR SNART SÖNDER OCH JAG BARA AAAAAAAAAH OCH JAG KAN INTE BESKRIVA HUR BRA DET VAR OCH DUMBLEDOOOOORE JAG ÄÄÄÄLSKAR HONOM OCH JAG ÄLSKAR DIIIIG EIRA OCH BARA AAAAAAAAAAAAAH. ♥
ERICA. DU FÅR MIG ATT BÖRJA GRÅTA MED DINA ORRDDDD.
DUU ÄÄRBBÄÄSTT JAG ÄLSKAR DIG ERICA TACKTACKTACK DU ÄR BÄST ♥♥♥♥

NEJ NEJ NEJ DET ÄR DU SOM ÄR BÄST ÄLSKADE MÄNNISKA DET ÄR DU SOM.... NU SKICKADE DU ETT MEDDELANDE PÅ FACEBOOK. JAG SVARAR NÄR JAG HAR SAGT HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DIG.
JAG ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT MYCKET OCH DU ÄR BÄST OCH GRYM OCH UNDERBAR OCH ALLT AWESOME MAN KAN VARA OKK? DU ÄR BÄST. PUNKT. ♥ ♥♥♥♥♥

OOKEJJ ERICA NU FÅR DU FAKTISKT SLUTA UPP FÖR MINA TÅRAR KOMMER TA SLUT OCH JAG BEHÖVER SPARA DEM TILL NÄSTA GÅNG JAG FÅR EN FÖRBASKAD FLUGA I ÖGAT.
MEN JAG ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET ÄVEN OM JAG ALDRIG HAR VARIT I NÄRhEteN AV DIG MEN DU Är bäST OCH JAG ÄLsKARÄLSkARÄLSKARÄLSkAR DIGIIiigIGIG OOKOKOKok?? ♥♥♥♥♥♥♥

SKIT I FLUGJÄVLARNA DE KAN DÖ ÄNDÅ UTAN ATT KOMMA IN I DITT ÖGA XD
DU ÄR BÄST, MEN NU SKA VI SLUTA SPAMMA INNAN NÅGON BLIR FÖRBANNAD.
ÄLSKAR DIG UNDERBARASTE. PÖÖÖSS ♥3333

19 jul, 2012 15:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
ALLTSÅ DUUUUUUBBBLLLYYYY. JAG SITTER OCH GRÅTER NU OCH JAG BARA AAAAAAAH DU SKRIVER FÖR BRA KVINNA OCH JAG FANGIRLAR SNART SÖNDER OCH JAG BARA AAAAAAAAAH OCH JAG KAN INTE BESKRIVA HUR BRA DET VAR OCH DUMBLEDOOOOORE JAG ÄÄÄÄLSKAR HONOM OCH JAG ÄLSKAR DIIIIG EIRA OCH BARA AAAAAAAAAAAAAH. ♥
ERICA. DU FÅR MIG ATT BÖRJA GRÅTA MED DINA ORRDDDD.
DUU ÄÄRBBÄÄSTT JAG ÄLSKAR DIG ERICA TACKTACKTACK DU ÄR BÄST ♥♥♥♥

NEJ NEJ NEJ DET ÄR DU SOM ÄR BÄST ÄLSKADE MÄNNISKA DET ÄR DU SOM.... NU SKICKADE DU ETT MEDDELANDE PÅ FACEBOOK. JAG SVARAR NÄR JAG HAR SAGT HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DIG.
JAG ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT MYCKET OCH DU ÄR BÄST OCH GRYM OCH UNDERBAR OCH ALLT AWESOME MAN KAN VARA OKK? DU ÄR BÄST. PUNKT. ♥ ♥♥♥♥♥

OOKEJJ ERICA NU FÅR DU FAKTISKT SLUTA UPP FÖR MINA TÅRAR KOMMER TA SLUT OCH JAG BEHÖVER SPARA DEM TILL NÄSTA GÅNG JAG FÅR EN FÖRBASKAD FLUGA I ÖGAT.
MEN JAG ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET ÄVEN OM JAG ALDRIG HAR VARIT I NÄRhEteN AV DIG MEN DU Är bäST OCH JAG ÄLsKARÄLSkARÄLSKARÄLSkAR DIGIIiigIGIG OOKOKOKok?? ♥♥♥♥♥♥♥

SKIT I FLUGJÄVLARNA DE KAN DÖ ÄNDÅ UTAN ATT KOMMA IN I DITT ÖGA XD
DU ÄR BÄST, MEN NU SKA VI SLUTA SPAMMA INNAN NÅGON BLIR FÖRBANNAD.
ÄLSKAR DIG UNDERBARASTE. PÖÖÖSS ♥3333
OKAjJ
ÄLSKAR DIG OCKSÅ UNDERBARASTE VACKRASTE OCH BÄSTASTE PÖöÖSSIII ♥♥♥♥♥♥33

19 jul, 2012 16:00

Lolo1337
Elev

Avatar


Dubledore :'

Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3

19 jul, 2012 16:39

amanda1104
Elev

Avatar


SUPERBRA!!!!!


Tänk om Voldy kommer DIT!!!

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

19 jul, 2012 16:47

cikki
Elev

Avatar


SUPERBRA!

19 jul, 2012 17:48

Bombarda
Elev

Avatar


Oooh my fu*king goooood ! Du är förjäkla grym!
Jag började nästan fälla små tårar ^^
Du är har talang och låt INGEN få dig att tro något annat!
Bombarda älskar DIG xD ♥

Kärlek till alla!

19 jul, 2012 18:23

Borttagen

Avatar


TAACCKKKKK ♥♥
HarryPotterr älskar Bombarda!

19 jul, 2012 18:26

Lily Brown
Elev

Avatar


Jättebra!!!
Spoiler:
Tryck här för att visa!kommer Bellatrix komma dit? Och är Sirius där? Är Harrys Föräldrar där? Är monsterögat där? är Dobby där!?


Kände för att sätta den i en spoiler för att inte någon som inte vet vilka som är döda.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F3df4969b1da0fad2ce84ba8d1f6d6661%2Ftumblr_mpqencypyo1ru7gk2o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata3.whicdn.com%2Fimages%2F149643218%2Flarge.gif

19 jul, 2012 21:27

1 2 3 ... 28 29 30 ... 108 109 110

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

Du får inte svara på den här tråden.