Cirkeln-trilogin
Forum
> Off Topic
> Cirkeln-trilogin
Clementin
Elev
|
Skrivet av Amandan: Orkar inte vänta så läääänge tills den sista boken!
Välkommen till klubben. '-'
13 aug, 2012 10:39
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ingis: Skrivet av Ginny00: Spoiler: Tryck här för att visa!Jag hatade Ida i första, men sedan i andra började jag faktiskt gilla henne på något sätt. Blev riktigt ledsen när hon dog.
Spoiler: Tryck här för att visa!Samma här! :c
och här
Spoiler:Tryck här för att visa!Jag med! Och den så den här meningen: "Hon märker inte när hennes hjärta slutar slå" Den är så sorglig! 
13 aug, 2012 11:02
|
Victoire Weasly
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ingis: Skrivet av Ginny00: Spoiler: Tryck här för att visa!Jag hatade Ida i första, men sedan i andra började jag faktiskt gilla henne på något sätt. Blev riktigt ledsen när hon dog.
Spoiler: Tryck här för att visa!Samma här! :c
och här
Spoiler:Tryck här för att visa!Jag med! Och den så den här meningen: "Hon märker inte när hennes hjärta slutar slå" Den är så sorglig! 
Spoiler:Tryck här för att visa!Ja, verkligen </3
~ MY TUMBLR~
13 aug, 2012 11:03
|
LolFeelings
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Jag tycker inte alls om Ida, inte heller efter Eld. Det är något med hennes personlighet.
Damn, nu börjar jag ju ogilla alla. Linnéa och Vanessa är mina är de karaktärer som är intressanta.
13 aug, 2012 11:06
|
PotterHunger
Elev
|
Spoiler:Tryck här för att visa!Fast det är något mysiskt med Idas död... inbillar mig att hon ska komma tillbaka på nåt mystiskt sätt 
Läs min profil för info...
13 aug, 2012 11:08
|
Victoire Weasly
Elev
|
Skrivet av PotterHunger: Spoiler:Tryck här för att visa!Fast det är något mysiskt med Idas död... inbillar mig att hon ska komma tillbaka på nåt mystiskt sätt 
Spoiler: Tryck här för att visa!Det tror jag. Hon gick ju inte vidare som de andra utan Mathilda kom och hämtade henne. Alltså finns hon kvar eller något sånt tror jag man kan säga...
~ MY TUMBLR~
13 aug, 2012 11:24
|
PotterHunger
Elev
|
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av PotterHunger: Spoiler:Tryck här för att visa!Fast det är något mysiskt med Idas död... inbillar mig att hon ska komma tillbaka på nåt mystiskt sätt 
Spoiler: Tryck här för att visa!Det tror jag. Hon gick ju inte vidare som de andra utan Mathilda kom och hämtade henne. Alltså finns hon kvar eller något sånt tror jag man kan säga... Spoiler: Tryck här för att visa!Jag hoppas det är sant. Sedan är jag så hoppfull att jag tror att samma sak hänt Elias och Rebecka... bara att man inte fick läsa om vad som hände dem.
Läs min profil för info...
13 aug, 2012 11:27
|
Victoire Weasly
Elev
|
Skrivet av PotterHunger: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av PotterHunger: Spoiler:Tryck här för att visa!Fast det är något mysiskt med Idas död... inbillar mig att hon ska komma tillbaka på nåt mystiskt sätt 
Spoiler: Tryck här för att visa!Det tror jag. Hon gick ju inte vidare som de andra utan Mathilda kom och hämtade henne. Alltså finns hon kvar eller något sånt tror jag man kan säga... Spoiler: Tryck här för att visa!Jag hoppas det är sant. Sedan är jag så hoppfull att jag tror att samma sak hänt Elias och Rebecka... bara att man inte fick läsa om vad som hände dem.
Spoiler: Tryck här för att visa!Fast sa inte Mathilda till Linnéa att Elias hade gått vidare?
~ MY TUMBLR~
13 aug, 2012 11:29
|
Ginny.:.Weasley
Elev
|
Spoiler:Tryck här för att visa!Men hur ska Mathilda komunicera med resten som är kvar om Ida är död? 
And I will miss the train ride in
and the pranks pulled by the twins
and though its no where I have been
I'll keep on smiling from the times I had with them
13 aug, 2012 11:30
|
PotterHunger
Elev
|
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av PotterHunger: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av PotterHunger: Spoiler:Tryck här för att visa!Fast det är något mysiskt med Idas död... inbillar mig att hon ska komma tillbaka på nåt mystiskt sätt 
Spoiler: Tryck här för att visa!Det tror jag. Hon gick ju inte vidare som de andra utan Mathilda kom och hämtade henne. Alltså finns hon kvar eller något sånt tror jag man kan säga... Spoiler: Tryck här för att visa!Jag hoppas det är sant. Sedan är jag så hoppfull att jag tror att samma sak hänt Elias och Rebecka... bara att man inte fick läsa om vad som hände dem.
Spoiler: Tryck här för att visa!Fast sa inte Mathilda till Linnéa att Elias hade gått vidare? Spoiler: Tryck här för att visa!Jo, fast jag hoppas ändå xD
Läs min profil för info...
13 aug, 2012 11:31
|
Du får inte svara på den här tråden.