Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Goizan
Elev |
Det är lugnt, Fast du uppfattas lite spammig...
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
10 aug, 2012 09:11 |
|
Borttagen
|
bra!
10 aug, 2012 09:58 |
|
kaptän grov hongel
Elev |
vad är bra
10 aug, 2012 10:03 |
|
Borttagen
|
Tack för alla kommentarer
nu kommer det ett kort och dåligt kapitel Kapitel 28 - Har du håltimme nu?, frågar Draco. - Ja det har jag, säger Natarza. - Ni har det ganska ofta, säger Pansy. - Ja kanske, säger Natarza. Draco vänder sig om och ser en uggla komma flygandes. - Är inte det där din mammas?, frågar Draco. - Jo det är det, säger Natarza och reser sig upp och hjälper ugglan in. Hon öppnar brevet den har med sig. Hej! Andledningen till att du får den här ugglan nu och inte vid frukosten är att den annars skulle dra åt sig uppmärksamhet, eller hamna i orätta händer. I alla fall du måste tillbringa sommarlovet oss familjen Malfoy, jag har pratat med dom och det är okej, jag ska nämligen gör a en sak som jag inte kan säga i det här brevet Bellatrix. - Vad stod det?, frågar Draco. - Att jag ska tillbringa sommarlovet hemma oss dig, säger Natarza. - Det blir väl bra, säger Draco. Natarza börjar gå upp mott flickornas sovsal för att lämna brevet där, när Natarza har kommit upp till sovsalen. - Vad har du får brev är?, frågar Nicole. - Jag ska o oss Drack i sommar, säger Natarza. - Va? Hur fan kan du, du är väl inte ihop med han?, frågar Nicole. - Jag är släkt med han! Och nej jr inte ihop med han mamma ska bara göra en sak, och d måste jag bo där, säger Natarza. - Säger du bara, säger Nicole. - Nej, det gör jag inte, säger Natarza. - vad ska din morsa göra då?, frågar Nicole. - Det vet jag inte, säger Natarza. - Där se du, du ljuger, skriker Nicole. - Men Nicole.., börjar Natarza. - Du, åh du är bara en sån.. Dum person, hur kan du bara ta Draco ifrån mig, skriker Nicole. 10 aug, 2012 13:44 |
|
Lida
Elev |
Superbra kapitel
10 aug, 2012 13:46 |
|
Goizan
Elev |
10 aug, 2012 13:49 |
|
Majis
Elev |
Jag tyckte inte det var dåligt
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 10 aug, 2012 13:49 |
|
Borttagen
|
TACK allihoppa♥
10 aug, 2012 13:53 |
|
kaptän grov hongel
Elev |
vars
11 aug, 2012 08:33 |
|
Borttagen
|
Bra
18 aug, 2012 19:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen