Villket djur skulle du ta?
Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Uggla
3 jan, 2013 20:28 |
|
Borttagen
|
Har för mig att jag gjorde den här tråden när jag gick i Ravenclaw...
Aja, helt klart Jobberknoll! 6 jan, 2013 22:03 |
|
themarauder
Lärare |
En hippogriff tror jag! De verkar så himla häftiga! =D
edit: Eller en Fenix Fågel! =) - just like themarauder 6 jan, 2013 22:07 |
|
Borttagen
|
En kattuggla
6 jan, 2013 22:10 |
|
moaskywalkr
Elev |
fågel fenix!
fågel har alltid varit mitt favoritdjur, och fenix är ett av mina favoritord så + gillar fenixfåglar i allmänhet hoho 6 jan, 2013 22:12 |
|
Aleceee
Elev |
Kanske en uggla, en som kan skicka brev
6 jan, 2013 22:47 |
|
captaiin
Elev |
uggla
captaiin 7 jan, 2013 20:15 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
7 jan, 2013 20:19 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
Katt. Because they're totally awesome, och de kan döda Rons råtta. (innan han upptäcker dess sanna identitet)
Med en sten. ![]()
8 jan, 2013 09:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen