Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 28 29 30 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Men då börjar du ju inse att vi har rätt ♥

KOM HIT SÅ JAG FÅR KRAMA DIG ♥
Skulle gärna komma, men jag inser att jag inte hinner.
Ska vara på flygplatsen om en timme.
Exakt.

KRAAAAM!!

Kramis.

21 jul, 2012 14:16

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Alltså Freds gravsten alltså♥ I think I'm crying. Det är ju bara så fint, allting är så fint och jag är typ helt difdnxng00poeghjdr O.O

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

21 jul, 2012 16:46

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Alltså Freds gravsten alltså♥ I think I'm crying. Det är ju bara så fint, allting är så fint och jag är typ helt difdnxng00poeghjdr O.O

Just det är jag ganska nöjd med! Tack så mycket ♥

21 jul, 2012 16:46

amanda1104
Elev

Avatar


Superbra är inne på mobilen så jag kan inte fylla i "mallen"

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

21 jul, 2012 16:55

Borttagen

Avatar


superbra

22 jul, 2012 11:12

Tonks_xD
Elev

Avatar


Sådär, nu komemr "mallen"

Favoritcitat: ”Jag kan faktiskt prata lite franska”, muttrade Ron. ”De säger y istället för u och uttalar inte h.”
”Det är ju att bryta på franska. Fleuriska”, gäspade George och satte sig på stolen bredvid Ginny.

Favoritstycke: Sen när Ginny kom hem hade alla tårtkalas för sanna1324567 som skulle fylla år snart och Tonks_xD om nyss hade fyllt år! Och alla kastade konfetti och åt en massa tårta. George åt så mycket att han låg under bordet och kved av smärtorna. Sen hade de kuddkrig!

^^ Höhö xD

Favoritord, om ni fick något: Fleuriska xD

Bra: ALLTTT ♥

Mindre bra: Som Sanna sa: Du får inse att det inte var något.

Du ska veta att du är bäst ♥



https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

22 jul, 2012 11:17

Ginny00
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Tonks_xD:
Sådär, nu komemr "mallen"

Favoritcitat: ”Jag kan faktiskt prata lite franska”, muttrade Ron. ”De säger y istället för u och uttalar inte h.”
”Det är ju att bryta på franska. Fleuriska”, gäspade George och satte sig på stolen bredvid Ginny.

Favoritstycke: Sen när Ginny kom hem hade alla tårtkalas för sanna1324567 som skulle fylla år snart och Tonks_xD om nyss hade fyllt år! Och alla kastade konfetti och åt en massa tårta. George åt så mycket att han låg under bordet och kved av smärtorna. Sen hade de kuddkrig!

^^ Höhö xD

Favoritord, om ni fick något: Fleuriska xD

Bra: ALLTTT ♥

Mindre bra: Som Sanna sa: Du får inse att det inte var något.

Du ska veta att du är bäst ♥



Fleuriska är ett bra språk. Det borde man få läsa i skolan. 8DDD


22 jul, 2012 11:59

Tonks_xD
Elev

Avatar


Ja absolut ;DD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

22 jul, 2012 12:08

GinnyWeasley1
Elev

Avatar


Braaa!

22 jul, 2012 12:16

Ginny00
Elev

Avatar


FOLK HJÄLP MIG
Visst har jag fler fans än NTonks? xD


Spoiler:
Tryck här för att visa!Nä vi är inte seriösa. Pff. Vi skojbråkar.

22 jul, 2012 22:01

1 2 3 ... 28 29 30 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.