Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

gillar ni någon ond?

Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?

1 2 3 ... 27 28 29
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


BELLATRIX!

4 sep, 2012 15:07

rosea
Elev

Avatar


Bellatrix, hon äger, men ine efter att ha dödat Dobby såååå.... Jag tycker Voldermort är bäst

TEBAKS IGEN

4 sep, 2012 15:11

Borttagen

Avatar


Draco

4 sep, 2012 18:54

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.google.se%2Fimgres%3Fq%3DBellatrix%26amp%3Bnum%3D10%26amp%3Bhl%3Dsv%26amp%3Bbiw%3D1152%26amp%3Bbih%3D773%26amp%3Btbm%3Disch%26amp%3Btbnid%3DwBqOslTpv7uk-M%3A%26amp%3Bimgrefurl%3Dhttp%3A%2F%2Fharrypotter.wikia.com%2Fwiki%2FLestrange_family%26amp%3Bimgurl%3Dhttp%3A%2F%2Fimages3.wikia.nocookie.net%2F__cb20070919230050%2Fharrypotter%2Fimages%2F0%2F0d%2FBellatrixprofile.jpg%26amp%3Bw%3D262%26amp%3Bh%3D350%26amp%3Bei%3DHjhGUKP-K8zQ4QSgjoGYCA%26amp%3Bzoom%3D1%26amp%3Biact%3Dhc%26amp%3Bvpx%3D363%26amp%3Bvpy%3D123%26amp%3Bdur%3D299%26amp%3Bhovh%3D260%26amp%3Bhovw%3D194%26amp%3Btx%3D108%26amp%3Bty%3D175%26amp%3Bsig%3D113270613882532515829%26amp%3Bpage%3D1%26amp%3Btbnh%3D143%26amp%3Btbnw%3D107%26amp%3Bstart%3D0%26amp%3Bndsp%3D28%26amp%3Bved%3D1t%3A429%2Cr%3A2%2Cs%3A0%2Ci%3A78Nja...Nej..Eller,Bellatrix..LITE!

4 sep, 2012 19:17

Borttagen

Avatar


Kanske lite någon... men dom onda är ju så elaka!

4 sep, 2012 19:26

Borttagen

Avatar


Snape!!!! ♥ [om han räknas! ♥] Annnars; Draco, Bella, Yaxslay, Fenrir Grårygg och Lucius


Snape: Han är så himla cool. Jaa, helt Awesome! ♥


Draco: Väldigt cool. [och söt...xD...]


Bella: Helt underbar karaktär! Helena spelar henne så bra!


Yaxlay: Cool!


Fenrir Grårygg: Tycker synd om honnom, men endå inte. (fråga mig inte varför.) Han är även cool


Lucius: Han är så cool. Jason spelar Lucius väldigt bra!

Vet att många inte tycker som jag, men endå.

4 sep, 2012 19:32

Borttagen

Avatar


Draco ftw

4 sep, 2012 22:40

1 2 3 ... 27 28 29

Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?

Du får inte svara på den här tråden.