gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
BELLATRIX!
4 sep, 2012 15:07 |
|
rosea
Elev |
Bellatrix, hon äger, men ine efter att ha dödat Dobby såååå.... Jag tycker Voldermort är bäst
TEBAKS IGEN 4 sep, 2012 15:11 |
|
Borttagen
|
Draco
4 sep, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
4 sep, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
Kanske lite någon... men dom onda är ju så elaka!
4 sep, 2012 19:26 |
|
Borttagen
|
Snape!!!! ♥ [om han räknas! ♥] Annnars; Draco, Bella, Yaxslay, Fenrir Grårygg och Lucius
Snape: Han är så himla cool. Jaa, helt Awesome! ♥ Draco: Väldigt cool. [och söt...xD...] Bella: Helt underbar karaktär! Helena spelar henne så bra! Yaxlay: Cool! Fenrir Grårygg: Tycker synd om honnom, men endå inte. (fråga mig inte varför.) Han är även cool Lucius: Han är så cool. Jason spelar Lucius väldigt bra! Vet att många inte tycker som jag, men endå. 4 sep, 2012 19:32 |
|
Borttagen
|
Draco ftw
4 sep, 2012 22:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen