Den stumma häxan...
Forum > Fanfiction > Den stumma häxan...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Professor McGonagall: Jättebra! Jar tycker faktist första året i de flästa fanfictions är bäst men man kan ju inte stanna kvar där för evigt Tackar ;3 Men vad vet man? Hon kanske råkar ut får något spännande i andra året? XD *Planerar elaka planer mot mina karaktärer* Föressten ska jag berätta att jag drömde om Tim och Amelia i natt? Dem jagade mig... XD aja jag kanske tänker för mycket på min FF... Hahhaa ~MY TUMBLR~ 27 feb, 2012 20:43 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Professor McGonagall: Jättebra! Jar tycker faktist första året i de flästa fanfictions är bäst men man kan ju inte stanna kvar där för evigt Tackar ;3 Men vad vet man? Hon kanske råkar ut får något spännande i andra året? XD *Planerar elaka planer mot mina karaktärer* Föressten ska jag berätta att jag drömde om Tim och Amelia i natt? Dem jagade mig... XD aja jag kanske tänker för mycket på min FF... Hahhaa Det kanske bara är efter intervjun. De verkade inte särskilt glada allihop Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 27 feb, 2012 20:51 |
|
AlexZz
Elev |
^ Host host, ja... jag tror dem avskyr mig XD särskilt efter dem fått ta del i mina framtida kapitel *evil laugh*
Jag har förresten bestämt att en ny elev ska komma ^^ Ni får se vem senare mwehehehehe.... . .
27 feb, 2012 20:57 |
|
Professor McGonagall
Elev |
låter spännande
ser verkligen fram imot det! Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 27 feb, 2012 21:02 |
|
LunaLovegood1
Elev |
28 feb, 2012 08:02 |
|
Miss Black
Elev |
28 feb, 2012 14:20 |
|
Josie Malfoy
Elev |
du är verkligen ond.. (ta inte det på fel sätt, det är jättebra)
längtar tills nästa kapitel ... när jag skriver smailisar försvinner alla bilder och citat *inse* Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 28 feb, 2012 16:53 |
|
Bombarda
Elev |
awesome!
Kärlek till alla! 28 feb, 2012 18:12 |
|
Borttagen
|
Awesome!
Fantastiskt! Jätte bra! Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Professor McGonagall: Jättebra! Jar tycker faktist första året i de flästa fanfictions är bäst men man kan ju inte stanna kvar där för evigt Tackar ;3 Men vad vet man? Hon kanske råkar ut får något spännande i andra året? XD *Planerar elaka planer mot mina karaktärer* Föressten ska jag berätta att jag drömde om Tim och Amelia i natt? Dem jagade mig... XD aja jag kanske tänker för mycket på min FF... Hahaha!Nja,du kanske inte står så högt på deras gilla-lista! 29 feb, 2012 14:34 |
|
Mrs Malfoy
Elev |
Jättebra!!! Längtar efter meer!!!!!
Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid! 1 mar, 2012 16:02 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen