myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av kya: ^Det var inte samma c: Ett tips kan ju vara att du har den här sidan öppen: Första Det är alla gryffindor lösen! Andra frågan så kan du bara fråga folk här, jag hjälper gärna till! Tredje är det bara att snurra runt muspekaren tills den blir 'klickbar'. Fjärde prova att ladda ner böckerna som PDF fil och öppna dem, så kan du bara trycka på ctrl + f så kan du söka på orden ur meningen! Jag hade den listan på lösen och gick igenom alla tills jag hittade det som var rätt. På gåtan (nr 2) fattade jag inte vad de var ute efter. Fattade inte att det var en trollformel som var svaret förrän någon sa det i den här tråden xD Tredje körde jag bara runt musen över bilden tills jag kunde klicka på något. På sista frågan googlade jag började på citatet (tills luckan) och Rons namn så fick jag ett sökresultat där hela citatet stod 28 jan, 2012 23:26 |
|
kya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kya: ^Det var inte samma c: Ett tips kan ju vara att du har den här sidan öppen: Första Det är alla gryffindor lösen! Andra frågan så kan du bara fråga folk här, jag hjälper gärna till! Tredje är det bara att snurra runt muspekaren tills den blir 'klickbar'. Fjärde prova att ladda ner böckerna som PDF fil och öppna dem, så kan du bara trycka på ctrl + f så kan du söka på orden ur meningen! Jag hade den listan på lösen och gick igenom alla tills jag hittade det som var rätt. På gåtan (nr 2) fattade jag inte vad de var ute efter. Fattade inte att det var en trollformel som var svaret förrän någon sa det i den här tråden xD Tredje körde jag bara runt musen över bilden tills jag kunde klicka på något. På sista frågan googlade jag började på citatet (tills luckan) och Rons namn så fick jag ett sökresultat där hela citatet stod Jag skrev svaret på andra frågan här.. hehe.. men det var det säkert fler som gjorde På den här sidan skrev dom svaren i ett av inläggen, borde vara värt att kolla ^^ Lycka till de som inte kom in! ![]() ![]()
28 jan, 2012 23:29 |
|
Solkatten
Elev |
Tack för att ni lade ut lösenordet genom åren till Gryffindor. De kan jag använda till mina fanfics
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jan, 2012 23:36 |
|
Borttagen
|
Tack alla för att ni har hjälpt mig annars skulle jag inte ha kommit in! Jag är såååååå glaaaaaad!
28 jan, 2012 23:38 |
|
kya
Elev |
28 jan, 2012 23:40
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-28 kl. 23:40
|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
men alltså fattar inte hur man kommer in som beta. Jag kom till beta sidan, men är det alltså som med drakhandlaren knut, att man bara kan bli medlem en viss tid bara att bara en gång om dagen? eller?
speech! 28 jan, 2012 23:40 |
|
Pumpkin99
Elev |
Det är ju öppet lite då och då och jag var nyss inne och då var det öppet men... dem hade redan uppnått så många som dem tar in per dag... tråkigt!!! ♥
28 jan, 2012 23:41 |
|
kya
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: men alltså fattar inte hur man kommer in som beta. Jag kom till beta sidan, men är det alltså som med drakhandlaren knut, att man bara kan bli medlem en viss tid bara att bara en gång om dagen? eller? Ja exakt så! Kolla deras fb sida eller twitter de eller här så ser du ungefär när det öppnas, jag kommer vara här imorgon och hjälpa till ![]() ![]()
28 jan, 2012 23:41 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av kya: Skrivet av AlvaRawenclaw: men alltså fattar inte hur man kommer in som beta. Jag kom till beta sidan, men är det alltså som med drakhandlaren knut, att man bara kan bli medlem en viss tid bara att bara en gång om dagen? eller? Ja exakt så! Kolla deras fb sida eller twitter de eller här så ser du ungefär när det öppnas, jag kommer vara här imorgon och hjälpa till Okej- och jag vill verkligen inte missa min chans imorgon :c speech! 28 jan, 2012 23:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kya: Skrivet av AlvaRawenclaw: men alltså fattar inte hur man kommer in som beta. Jag kom till beta sidan, men är det alltså som med drakhandlaren knut, att man bara kan bli medlem en viss tid bara att bara en gång om dagen? eller? Ja exakt så! Kolla deras fb sida eller twitter de eller här så ser du ungefär när det öppnas, jag kommer vara här imorgon och hjälpa till Jag och Lills också... Troligen! 28 jan, 2012 23:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen