vad fick ni för bönor idag?
Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
alla får så goda utom jag -.- jag menar; UBUNTU COLA??? IIUUUUHHHH D:
speech! 27 jan, 2012 20:12 |
|
Knizzlare
Elev |
27 jan, 2012 21:51 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Knizzlare: ^ Vad är det? o.O Hahaha xd Jag vet inte men enligt google bilderna verkar det eklit :< speech! 27 jan, 2012 22:25 |
|
Diddaa
Elev |
Vad är bönor? Alltså får man det på mugglarportalen? Är ny här så..hehe. XD
didda dadda uusna 27 jan, 2012 22:29 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Diddaa: Vad är bönor? Alltså får man det på mugglarportalen? Är ny här så..hehe. XD Man kan köpa Bertie Botts bönor i alla smaker i godisbaronen i trollkarlsstaden speech! 27 jan, 2012 22:31 |
|
Twix
Elev |
28 jan, 2012 00:12 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^ Jag märkte det iaf xD
speech! 28 jan, 2012 00:17 |
|
prongs
Elev |
Mango
89% tycker om den här smaken! Tulpan 31% tycker om den här smaken! Kackerlacka 4% tycker om den här smaken! Popcorn 91% tycker om den här smaken! Surströmming 14% tycker om den här smaken! PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 28 jan, 2012 01:18 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Kummin 39% tycker om den här smaken! Grapefrukt 87% tycker om den här smaken! Dragon 38% tycker om den här smaken! Löv 20% tycker om den här smaken! Bacon 92% tycker om den här smaken! speech! 28 jan, 2012 07:19 |
|
matilda potter
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: jag fick Tånagel,Nougat,Falafel,säl och panchDet finns ju en tråd där man ska skriva vilka chokladgrodekort man fick, så jag skapar denna Idag fick jag: Pärlsocker NOMNOM ♥ Tzatziki BLÄ D: Revbensspjäll BLÄ D: Rostat Bröd NOMNOM ♥ Blockchoklad NOMNOM ♥ Ååååååååååååååå Gryffindor 28 jan, 2012 08:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen