Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En mugglisberättelse (SV)

Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)

1 2 3 ... 28 29 30 ... 58 59 60
Användare Inlägg
Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
För mig går det bra med 8-9 c:

Låter bra. Men vi får se om någon mer har en åsikt.

Fast med tanke på att de flesta här har läst Harry Potter så kanske det går med en ganska hemsk. Det kan trots allt inte bli läskigare än lord Voldemort...

27 nov, 2011 19:42

Bombarda
Elev

Avatar


Mine vänta bara, vänta bara!

Kärlek till alla!

27 nov, 2011 19:42

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Är det ingen mer som har en åsikt? Eftersom jag bara har svar från två halva personer (som vill hämnas så mycket som möjligt) så kan jag nog inte lita på att normalt folk håller med.

27 nov, 2011 19:45

Borttagen

Avatar


^
Spoiler:
Tryck här för att visa! Åh kan inte jag få mörda ngn av misstag?

27 nov, 2011 19:49

mine
Elev

Avatar


9-10 på läskighet för mig och min hemlighet kommer gå ut över hela mugglisCX
Spoiler:
Tryck här för att visa!Grå Damen Vi kanske har mördat ngn tsm o.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

27 nov, 2011 19:51

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^
Spoiler:
Tryck här för att visa! Åh kan inte jag få mörda ngn av misstag?

Kanske en annan gång, men nu är det inte din hemlighet vi diskuterar. En till, sedan skriver jag. Tre pers som verkar tycka liknande verkar lagom för att veta vad som är lagom.

27 nov, 2011 19:53

Borttagen

Avatar


Jag tycker att det får vara 9-10 läskigt

27 nov, 2011 19:59

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Så där, tre pers kan nog vara lagom för att gissa genomsnittet.
9-10 från Grå Damen, 9-10 från mine.
Hermione Granger sa 8-9, och Bombarda verkar tycka att det är okej med hemskheter. (De två sistnämnda har bara en halv röst var, eftersom de är samma person. )
Det verkar alltså som att det mesta är ok.
Så ännu ett alldeles för kort kapitel nu.
Sorry, mine. De siffrorna gav dig en ordentligt bra anledning till att få tårar i ögonen när du fick det där meddelandet av Bombarda om att du var en bra hacker...
-------------------------------------------------------------
mine hade loggat in på mugglarportalen igen, precis som hon gjorde alla kvällar. Just den här kvällen hade hon fått ett meddelande av Hermione Granger . Hon skyndade sig att läsa det. Det var kortfattat, som om hon hade haft bråttom.

Hej!
Vill bara visa dig en tråd jag har skapat. Jag tänkte att den kanske kunde intressera dig.
//Du vet nog vem

Under meddelandet fanns det en länk till en tråd i off topic-forumet. mine klickade den och kom till en tråd som verkade vara ny, för den hade bara ett inlägg. Det var skrivet av Hermione Granger .

Hej, alla på mugglis.
Jag har en liten interessant nyhet som mine har gjort. Hon och en klasskamrat var ute och cyklade, när kompisen välte. Cykeln föll med henne på ner i ett stup, och blev medvetslös. mine fick panik och stack. När hon kom på att hon borde hjälpa kompisen efter ett par timmar gick hon dit igen. Då var kompisen död. Hon hade varit i livet om inte mine låtit bli att ringa efter hjälp, men om ingen flyttat den så ligger nog kroppen och cykeln kvar. Till kompisens föräldrar sa hon att hon inte dykt upp där de skulle träffas, den fegisen. Vill bara att ni ska veta att man inte ska lita på henne.

mine fattade direkt. Hermione Granger måste vara samma person som Bombarda. Hon hade tårar ögonen igen, och hon visste att det bara fanns en sak att göra. Hon skrev ett snabbt mugglepost till rektorn, med ett tips om att kolla hur Hermione Granger skrivit i den nya tråden. Sedan letade hon upp sin profil. Hon tittade en stund på sin drake, sin kvast, sina galeoner, sina rekord och annars. Efter en stund klickade hon sig till inställningarna. Hon tog ett djupt andetag. Sedan raderade hon sin användare.

Mera? Hoppas ni inte får mardrömmar.

27 nov, 2011 20:51

Sarza Slytherin
Elev

Avatar


Stackars mine :'''(

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr

27 nov, 2011 20:53

Bombarda
Elev

Avatar


omg, vad elak jag är hahahahah ^^

Kärlek till alla!

27 nov, 2011 20:53

1 2 3 ... 28 29 30 ... 58 59 60

Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)

Du får inte svara på den här tråden.