En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: För mig går det bra med 8-9 c: Låter bra. Men vi får se om någon mer har en åsikt. Fast med tanke på att de flesta här har läst Harry Potter så kanske det går med en ganska hemsk. Det kan trots allt inte bli läskigare än lord Voldemort... 27 nov, 2011 19:42 |
|
Bombarda
Elev |
Mine vänta bara, vänta bara!
Kärlek till alla! 27 nov, 2011 19:42 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Är det ingen mer som har en åsikt? Eftersom jag bara har svar från två halva personer (som vill hämnas så mycket som möjligt) så kan jag nog inte lita på att normalt folk håller med.
27 nov, 2011 19:45 |
|
Borttagen
|
^
Spoiler: Tryck här för att visa! 27 nov, 2011 19:49 |
|
mine
Elev |
9-10 på läskighet för mig och min hemlighet kommer gå ut över hela mugglisCX
Spoiler: Tryck här för att visa! 27 nov, 2011 19:51 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Spoiler: Tryck här för att visa! Kanske en annan gång, men nu är det inte din hemlighet vi diskuterar. En till, sedan skriver jag. Tre pers som verkar tycka liknande verkar lagom för att veta vad som är lagom. 27 nov, 2011 19:53 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att det får vara 9-10 läskigt
27 nov, 2011 19:59 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Så där, tre pers kan nog vara lagom för att gissa genomsnittet.
9-10 från Grå Damen, 9-10 från mine. Hermione Granger Det verkar alltså som att det mesta är ok. Så ännu ett alldeles för kort kapitel nu. Sorry, mine. De siffrorna gav dig en ordentligt bra anledning till att få tårar i ögonen när du fick det där meddelandet av Bombarda om att du var en bra hacker... ------------------------------------------------------------- mine hade loggat in på mugglarportalen igen, precis som hon gjorde alla kvällar. Just den här kvällen hade hon fått ett meddelande av Hermione Granger Hej! Vill bara visa dig en tråd jag har skapat. Jag tänkte att den kanske kunde intressera dig. //Du vet nog vem Under meddelandet fanns det en länk till en tråd i off topic-forumet. mine klickade den och kom till en tråd som verkade vara ny, för den hade bara ett inlägg. Det var skrivet av Hermione Granger Hej, alla på mugglis. Jag har en liten interessant nyhet som mine har gjort. Hon och en klasskamrat var ute och cyklade, när kompisen välte. Cykeln föll med henne på ner i ett stup, och blev medvetslös. mine fick panik och stack. När hon kom på att hon borde hjälpa kompisen efter ett par timmar gick hon dit igen. Då var kompisen död. Hon hade varit i livet om inte mine låtit bli att ringa efter hjälp, men om ingen flyttat den så ligger nog kroppen och cykeln kvar. Till kompisens föräldrar sa hon att hon inte dykt upp där de skulle träffas, den fegisen. Vill bara att ni ska veta att man inte ska lita på henne. mine fattade direkt. Hermione Granger Mera? Hoppas ni inte får mardrömmar. 27 nov, 2011 20:51 |
|
Sarza Slytherin
Elev |
Stackars mine :'''(
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr 27 nov, 2011 20:53 |
|
Bombarda
Elev |
omg, vad elak jag är
Kärlek till alla! 27 nov, 2011 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen