Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lillamymin
Elev |
Djupt andetag....PREMIÄR I DENNA TRÅDEN
JAAG VILL MUGGLEPOSTA, känner mig enormt asocial.... Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 14 okt, 2011 22:29 |
|
scarhead
Lärare |
i think i need a hug
och något som får att komma till gotland så fort som möjligt. min kompis har tydligen fått sitt hjärta krossat och jag är orolig. vet inte varför men alltså jag vill veta. 14 okt, 2011 22:31 |
|
Anapneo
Elev |
14 okt, 2011 22:35 |
|
Minidjuret
Elev |
Prata med mig, jag känner mig ensam! D:
14 okt, 2011 22:37 |
|
Tonkss
Elev |
Skrivet av luckyBella: Skrivet av Tonkss: Den nya, eller den med Johnny depp i Skrivet av luckyBella: Hej hej! Disneys eller den nya? aa, den är bra :>
14 okt, 2011 22:39 |
|
Borttagen
|
Phu, har precis skrivit världens lägsta mail här på mugglis känns det som ;P
14 okt, 2011 22:45 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Alltid kul att skriva! ^^ 14 okt, 2011 22:53 |
|
kinshaw
Elev |
14 okt, 2011 22:54 |
|
Borttagen
|
Jo, det är det
Speciellt om det är något viktigt som man dessutom vill dela med sig av och som kan hjälpa andra...♥ 14 okt, 2011 22:55 |
|
Anapneo
Elev |
kinshaw
Happy to see you Längtar som en tok till sommarlovet då det blir mugglisträff i stockholm (för visst blir det de?) Då jag får träffa dig längre än tio minuter!!! OCH alla er andra såklart! I kinda love u all ♥
14 okt, 2011 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen