Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissBellatrix
Elev |
skidor! Det är mer äventyrligt! ♥
Hey there. You come here often? 17 dec, 2012 10:52 |
|
melle-hjrta
Elev |
skridskor
har aldrig åkt skidor x) 17 dec, 2012 11:16 |
|
IamAK
Elev |
skridskor är kul men har dom senaste gångerna haft jätte ont i vristerna när jag åkt. skidor är inte så jätte kul men helt okej fast lite jobbigt... hmm, säger skridskor ändå i guess.
17 dec, 2012 11:18 |
|
Obliviate_
Elev |
skidor... fast jag hatar båda två...
17 dec, 2012 11:21 |
|
APELSiiN
Elev |
Skridskor.
Kan inte åka något av de, men är nog bättre på skridskor ändå.. och det är ganska roligt. ![]()
17 dec, 2012 11:21 |
|
Ally Regins
Elev |
17 dec, 2012 11:47 |
|
reckless
Elev |
Skridskor
CharmBlood26477 @ Pottermore 17 dec, 2012 11:51 |
|
Borttagen
|
Skridskor! Älskar att åka skridskor, tyvärr var det längesen sist
17 dec, 2012 12:00 |
|
J-star Black
Elev |
17 dec, 2012 12:26 |
|
Little J
Elev |
17 dec, 2012 12:58 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen