Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Glee är en tv-serie. Kolla google :3
Nej, jag har inte lov, nästa vecka har jag det PUM är utomlands just nu? 15 feb, 2012 17:43 |
|
Whya
Elev |
15 feb, 2012 17:54 |
|
Boba
Elev |
Nej, men hon ligger 6:a på min lista på favvokaraktärer...
PUM har inte ätit kvällsmat än? 15 feb, 2012 17:58 |
|
Borttagen
|
Nope, men snart blir det buffé! Nom nom!
PUM gillar polkagrisar? 15 feb, 2012 18:03 |
|
Whya
Elev |
15 feb, 2012 18:06 |
|
Borttagen
|
Ja.
PUM gillar koreanska pojkband? 15 feb, 2012 18:07 |
|
ggary
Elev |
Njä
PUM går i Gryffindor? Det är meningen... 16 feb, 2012 09:52 |
|
Borttagen
|
Nej
PUM gillar choklad? 16 feb, 2012 10:25 |
|
Weasley
Elev |
Ja!
PUM hatar spindlar? 16 feb, 2012 10:27 |
|
LunaLovegood1
Elev |
16 feb, 2012 11:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen