@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Vi fick i engelskaläxa att skriva en text om valfritt ämne. Bara det. Från to till fre. Jag har skrivit två texter, en som handlar om Starkid, på två sidor. En annan som handlar Min klasskompis, lite drygt en halv sida. Jag vet inte vilken jag ska lämna in. Jag röstar på starkid! Men ta den text som du tycker är bäst skriven 10 nov, 2011 21:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Vi fick i engelskaläxa att skriva en text om valfritt ämne. Bara det. Från to till fre. Jag har skrivit två texter, en som handlar om Starkid, på två sidor. En annan som handlar Min klasskompis, lite drygt en halv sida. Jag vet inte vilken jag ska lämna in. Lämna in båda så blir din lärare säkert glad c: 10 nov, 2011 21:40 |
|
Borttagen
|
Jag är sur för att Luna 1 aldrig bakar kakor till mig. Hennes klass borde passa sig.. You better lawyer up, because I'm not coming back for the 30%. I'm coming back for everything!
![]() ![]() ![]() ![]() 10 nov, 2011 21:43 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Ginnyy: Vi fick i engelskaläxa att skriva en text om valfritt ämne. Bara det. Från to till fre. Jag har skrivit två texter, en som handlar om Starkid, på två sidor. En annan som handlar Min klasskompis, lite drygt en halv sida. Jag vet inte vilken jag ska lämna in. Jag röstar på starkid! Men ta den text som du tycker är bäst skriven haha jag tycker nog att den är bäst, men vill egentligen lämna in den andra bara för att. Den innehåller liksom meningar som; "Her feet smells like roses, I've heared people say", "Her favourite music is Rebecca Black and Starkid", den är inte det minsta seriös, skulle vara kul att lämna in den bara för det hahaha moonchiild, jag har faktiskt funderat på att göra det, hehe
10 nov, 2011 21:44
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-10 kl. 21:46
|
|
GinnyOlivia
Elev |
10 nov, 2011 21:46 |
|
Ida S
Lärare |
Varje vecka när vi har Quiz på engelskan med nyheter, heter jag & min lagkompis "Team Tore"
Ingen i klassen fattar varför "we live together, and harry does all the cooking." 10 nov, 2011 21:47 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Muggliströja :3 folk fick skriva sina namn på mugglisträffen!! Det är en dålig & spegelvänd bild men who cares?
![]() ![]()
10 nov, 2011 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: Muggliströja :3 folk fick skriva sina namn på mugglisträffen!! Det är en dålig & spegelvänd bild men who cares? Hahaha awesome! 10 nov, 2011 22:01 |
|
Borttagen
|
SLYTHERIN shall eat all of you! >
10 nov, 2011 22:03 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: SLYTHERIN shall eat all of you! > läskig.... D: åh, sushi är gott! ![]()
10 nov, 2011 22:14 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen