@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna 1: Skrivet av Borttagen: Är det någon här som har tips på ngn bra film man kan se på? Stolthet och Fördom! Oooh den gamla eller den nya? Vad vill du ha för tema på filmen? 10 nov, 2011 20:50 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det någon här som har tips på ngn bra film man kan se på? Tusen gånger starkare!♥ Jaha. 10 nov, 2011 20:51 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna 1: Skrivet av Borttagen: Är det någon här som har tips på ngn bra film man kan se på? Stolthet och Fördom! Oooh den gamla eller den nya? Vad vill du ha för tema på filmen? Tv-serien som blev film :' Best movie of al time ♥
Tumblr.
10 nov, 2011 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna 1: Skrivet av Borttagen: Är det någon här som har tips på ngn bra film man kan se på? Stolthet och Fördom! Oooh den gamla eller den nya? Vad vill du ha för tema på filmen? Hm. Typ. Action, komedi eller fantasy. Och inga svenska filmer, ogillar sånna D; 10 nov, 2011 21:16 |
|
Celebikai
Elev |
10 nov, 2011 21:17 |
|
baramin
Elev |
^Min kommun har typ Sveriges fetaste ungar. Score!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 nov, 2011 21:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Jag nöjer mig absolut inte med någonting annat än en repris av Sunes jul som julkalender. Eller möjligtvis en nyinspelning. Sune, i alla fall. Jag har hört att det ska komma ut n ny Sune film 10 nov, 2011 21:21 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det någon här som har tips på ngn bra film man kan se på? Vilken genrer vill du se? 10 nov, 2011 21:28 |
|
Ginnyy
Elev |
Vi fick i engelskaläxa att skriva en text om valfritt ämne. Bara det. Från to till fre.
Jag har skrivit två texter, en som handlar om Starkid, på två sidor. En annan som handlar Min klasskompis, lite drygt en halv sida. Jag vet inte vilken jag ska lämna in.
10 nov, 2011 21:36 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Luna 1: Skrivet av Borttagen: Är det någon här som har tips på ngn bra film man kan se på? Stolthet och Fördom! Serien isåfall. Att se någon annan spela Mr. Darcy än Colin Firth är skam!
10 nov, 2011 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen