Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
Jag lämnade de där nere i sexrummet" kolla runt lite sålänge!" Sa jag och gick till Kelly "jag ska göra mellanmål till dem!" Sa jag och gick sedan tillbaka till sexrummet och låste dörren
28 aug, 2013 15:25
|
|
Borttagen
|
"Vad ska vi göra,frågade Syrena.
28 aug, 2013 15:27
|
|
Borttagen
|
" Mas?! Mellanmål gör man i köket!" Sa jag och klädde av mig min jacka
Jag gick till köket och hällde upp juice och bredde smörgåsar, sen gick jag och knackade på dörren där dom var
" Mellis!" Ropade jag
28 aug, 2013 15:27
|
|
Borttagen
|
Jag släppte ut barnen och låste sedan dörren!
28 aug, 2013 15:29
|
|
Borttagen
|
Syrena tittade på mas.
Peter skuttade ut i köket
28 aug, 2013 15:29
|
|
Borttagen
|
" Kom barn " sa jag och följde dom till bordet
" Vad gjorde ni där nere?" Sa jag
28 aug, 2013 15:29
|
|
Borttagen
|
Kom tillbaka när ni är klara!"ropade jag till syrena och peter
28 aug, 2013 15:30
|
|
Borttagen
|
"Jag vet inte,sa Syrena som nu hade blivit lite modigare.
28 aug, 2013 15:31
|
|
Borttagen
|
" Vad gör ni?!" Sa jag till Mas
28 aug, 2013 15:31
|
|
Borttagen
|
"Jag leker med godsedjur med dem!" Ljög jag och drog med mig dem in i sexrummet, jag låste dörren
28 aug, 2013 15:35
|
Du får inte svara på den här tråden.