Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Jag ser på säsong 3 på helengelska, utan text. Känner mig rätt duktig ;P
11 okt, 2012 21:59 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Inte mycket likt där haha. Men jag tycker om dig ändå gleek Haha! Alla tycker vi olika ;D
12 okt, 2012 07:38 |
|
Jen93
Elev |
12 okt, 2012 10:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Jag som hade tänkt fråga dig vart man ser den med svensk text.Jag ser på säsong 3 på helengelska, utan text. Känner mig rätt duktig ;P Sjutton också. 12 okt, 2012 15:25 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du köper den.Skrivet av Ginny00: Jag som hade tänkt fråga dig vart man ser den med svensk text.Jag ser på säsong 3 på helengelska, utan text. Känner mig rätt duktig ;P Sjutton också. 12 okt, 2012 17:08 |
|
Borttagen
|
12 okt, 2012 17:34 |
|
Ginny00
Elev |
Glee, s03e04;
Spoiler: Tryck här för att visa! 12 okt, 2012 21:55 |
|
Luna Chang
Elev |
Okej, Nu får nån förklara för mig. Heter hon Suger eller Sugar??
Hej 12 okt, 2012 21:57 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Okej, Nu får nån förklara för mig. Heter hon Suger eller Sugar?? Sugar. Men hon Suger så du kan säga det med 12 okt, 2012 22:00 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Luna Chang: Okej, Nu får nån förklara för mig. Heter hon Suger eller Sugar?? Sugar. Men hon Suger så du kan säga det med Haha XD okej "So, Mr Berrys" Och det får jag till: "Nå, Mister bär" XD Hej 12 okt, 2012 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen