Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av ernin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ernin: Vet inte om jag kan vara med, men jag hoppas det, annars måste jag titta på "på spåret" med mina föräldrar (dom tvingar mig alltid till det) Jag lyckas alltid smita undan från det xD Jag försöker alltid, jag brukar säga att jag ska gå på toa, ibland lyckas jag, ibland lyckas jag inte Åh, om det vore så lätt! Jag ska försöka vara med.... Vi får se hur det går! 17 feb, 2012 16:45 |
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ernin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ernin: Vet inte om jag kan vara med, men jag hoppas det, annars måste jag titta på "på spåret" med mina föräldrar (dom tvingar mig alltid till det) Jag lyckas alltid smita undan från det xD Jag försöker alltid, jag brukar säga att jag ska gå på toa, ibland lyckas jag, ibland lyckas jag inte Åh, om det vore så lätt! Jag ska försöka vara med.... Vi får se hur det går! Oj, plåga att se på spåret istället för HP! Jag ska va med btw! Wiiho! typ 1 timme kvaar ♥ ![]()
17 feb, 2012 18:58 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ms.Markus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ernin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ernin: Vet inte om jag kan vara med, men jag hoppas det, annars måste jag titta på "på spåret" med mina föräldrar (dom tvingar mig alltid till det) Jag lyckas alltid smita undan från det xD Jag försöker alltid, jag brukar säga att jag ska gå på toa, ibland lyckas jag, ibland lyckas jag inte Åh, om det vore så lätt! Jag ska försöka vara med.... Vi får se hur det går! Oj, plåga att se på spåret istället för HP! Jag ska va med btw! Wiiho! typ 1 timme kvaar ♥ Yey! ~MY TUMBLR~ 17 feb, 2012 19:01 |
|
Borttagen
|
49 minuter kvar! xD
17 feb, 2012 19:11 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag ska strax börja förbereda här.
17 feb, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
Jag vill va meeeeeeeeeed! Buuuhuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!
Är så avis... 17 feb, 2012 19:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Jag ska strax börja förbereda här. Har gjort i ordning allt... Vntar bara på att min syster ska komma hem med filmen xD 17 feb, 2012 19:15 |
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill va meeeeeeeeeed! Buuuhuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!! Är så avis... Så du ska också se "på spåret" istället? ![]()
17 feb, 2012 19:21 |
|
joel9324
Elev |
17 feb, 2012 19:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ms.Markus: Skrivet av Borttagen: Jag vill va meeeeeeeeeed! Buuuhuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!! Är så avis... Så du ska också se "på spåret" istället? Nej, men brorsan vill inte se HP och inte pappa heller, och vi ska se film på vår enda dator! 17 feb, 2012 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen