@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
10 nov, 2011 20:01 |
|
baramin
Elev |
Det var fyra månader sedan jag var på konsert senast. ALLTSÅ, VA.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 nov, 2011 20:03 |
|
Celebikai
Elev |
10 nov, 2011 20:03 |
|
baramin
Elev |
Celebikai
jag dömer inte dig(och det tror jag i och för sig inte att du trodde heller(OCH VARFÖR i hela världen finns det inte ett bättre ord än dömer? Jag menar ju inte dömer. Jag menar mer, något mildare än dömer, och lite vridet.)), men jag är liksom superkonsertig av mig. Förvirrad. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 nov, 2011 20:08 |
|
Celebikai
Elev |
10 nov, 2011 20:09 |
|
baramin
Elev |
^Jag försöker verkligen, haha
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 nov, 2011 20:15 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Celebikai: ^ Jobbar hon med sånt eller vad? .-. Näe, men får några premier för att han jobbar högt upp i kommunen eller något. 10 nov, 2011 20:20 |
|
baramin
Elev |
Jag nöjer mig absolut inte med någonting annat än en repris av Sunes jul som julkalender. Eller möjligtvis en nyinspelning. Sune, i alla fall.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 nov, 2011 20:43 |
|
Borttagen
|
Är det någon här som har tips på ngn bra film man kan se på?
10 nov, 2011 20:46 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det någon här som har tips på ngn bra film man kan se på? Stolthet och Fördom!
Tumblr.
10 nov, 2011 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen