Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Savi Så här ser min ut för tillfället http://open.spotify.com/user/emahs/playlist/4o7s8HYSOcjrjPSrlJqxBD Jag är faktiskt lite trött på Halo... Vet inte varöfr för den är ju grym!
11 okt, 2012 20:12 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Savi Så här ser min ut för tillfället http://open.spotify.com/user/emahs/playlist/4o7s8HYSOcjrjPSrlJqxBD Jag är faktiskt lite trött på Halo... Vet inte varöfr för den är ju grym! Ibland orkar jag den, och ibland inte. Men den får ligga kvar för att den är bra haha. Jisses. 77 låtar som är "best of" ♥ det är ändå ganska många.
11 okt, 2012 20:13 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Savi Så här ser min ut för tillfället http://open.spotify.com/user/emahs/playlist/4o7s8HYSOcjrjPSrlJqxBD Jag är faktiskt lite trött på Halo... Vet inte varöfr för den är ju grym! Ibland orkar jag den, och ibland inte. Men den får ligga kvar för att den är bra haha. Jisses. 77 låtar som är "best of" ♥ det är ändå ganska många. Haha, håller inte med om många på den listan alltså XD Ooooh, snart är det 24 timmar Glee låtar. Min fulla lista är upp i 21 timmar nu! IIIIIIIIIIIH
11 okt, 2012 20:14 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Savi Så här ser min ut för tillfället http://open.spotify.com/user/emahs/playlist/4o7s8HYSOcjrjPSrlJqxBD Jag är faktiskt lite trött på Halo... Vet inte varöfr för den är ju grym! Ibland orkar jag den, och ibland inte. Men den får ligga kvar för att den är bra haha. Jisses. 77 låtar som är "best of" ♥ det är ändå ganska många. Haha, håller inte med om många på den listan alltså XD Ooooh, snart är det 24 timmar Glee låtar. Min fulla lista är upp i 21 timmar nu! IIIIIIIIIIIH haha ♥ smaken är som baken
11 okt, 2012 20:16 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Savi Så här ser min ut för tillfället http://open.spotify.com/user/emahs/playlist/4o7s8HYSOcjrjPSrlJqxBD Jag är faktiskt lite trött på Halo... Vet inte varöfr för den är ju grym! Ibland orkar jag den, och ibland inte. Men den får ligga kvar för att den är bra haha. Jisses. 77 låtar som är "best of" ♥ det är ändå ganska många. Haha, håller inte med om många på den listan alltså XD Ooooh, snart är det 24 timmar Glee låtar. Min fulla lista är upp i 21 timmar nu! IIIIIIIIIIIH haha ♥ smaken är som baken That is true... Jag är fortfarande i lite chock över att Tina och Joe sjunger 3...
11 okt, 2012 20:17 |
|
EmahS
Elev |
11 okt, 2012 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: Footbollslaget Skrivet av Borttagen: Alltså... NEEEEEJ!!! DUMMA, DUMMA DEM! Spoiler: Tryck här för att visa! Huh?! Men, det var i förra avsnittet jag såg... så lalala Tjejerna hoppade in istället. Åh stackars Tina ♥ 11 okt, 2012 20:21 |
|
Savi
Elev |
http://open.spotify.com/user/94isaand/playlist/48IPQMUqAy5br9ggVZBfji Mine! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Footbollslaget Skrivet av Borttagen: Alltså... NEEEEEJ!!! DUMMA, DUMMA DEM! Spoiler: Tryck här för att visa! Huh?! Men, det var i förra avsnittet jag såg... så lalala Tjejerna hoppade in istället. Åh stackars Tina ♥ Jaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaa. Alltså, åh, så sööta!
11 okt, 2012 20:29 |
|
EmahS
Elev |
Inte mycket likt där haha. Men jag tycker om dig ändå gleek
11 okt, 2012 21:24 |
|
Celebikai
Elev |
bara jag som inte gillar britney 2.0?
fördrar britney från säsong 2, bättre låtar och inga tröttsamma skämt om britneys breakdown. btw, vill bo med kurt och rachel i NYC. älskar såna lägenheter ♥ ![]()
11 okt, 2012 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen