Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Katt! Jag gillar hundar också men måste jag välja mellan de så blir det katt. Jag har världens sötaste katt och han är bäst. Jag har aldrig haft en hund så egentligen kan jag inte riktigt avgöra men jag har en katt som jag älskar.
14 dec, 2012 18:25 |
|
MissBellatrix
Elev |
blåmes! ♥
Hey there. You come here often? 14 dec, 2012 19:26 |
|
Starbuck
Elev |
14 dec, 2012 22:13 |
|
Borttagen
|
Jag säger väl Blåmes reflektmässigt. :I
15 dec, 2012 09:04 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tycker själv att båda fåglarna är fantastiskt söta, men jag tänker välja rödhake, eftersom blåmesen är lite kaxigare (och eftersom rödhaken sägs vara ganska sällskaplig och vågar vara ganska nära människor utan att bli rädd).
Resultat (blåmes eller rödhake?): 14-9 till blåmes! Obs! Ny fråga i första inlägget! 15 dec, 2012 14:50 |
|
Ginny00
Elev |
Koppar. Like a true falubo.
15 dec, 2012 15:23 |
|
Danzi
Elev |
15 dec, 2012 15:24 |
|
Borttagen
|
Koppar, det är mycket '"finnare" tycker jag. Vet inte riktigt varför, men.
15 dec, 2012 15:27 |
|
Borttagen
|
Koppar!
Fråga inte varför xD 15 dec, 2012 15:39 |
|
Little J
Elev |
15 dec, 2012 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen