Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nej, nu blir jag ledsen.
Jag blir ju dissad här!! 16 maj, 2012 19:44 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Hihi! =) Smakade dem gott? De smakade himmelskt!
16 maj, 2012 19:49 |
|
Borttagen
|
åå tack så mycket! Förästen så börjar jag i 7:an snart och här är min nya klass : Klass A Tilde Assar Tilda Oskar David Agnes Victoria Samuel Isak Isa= det är jag Jesper Oliver Biniam Emil Rasmus Josefine Lucas Ida Mahad Ingrid Samuel (det finns två stycken Samuel i klass 7 A) Arvid Ebba Nicole Amanda. Det var alla i min nya klass (jag sa inga efternamn) men vet du att du är med i listan så maila mig så vet vi vilka "gubbar/profiler" vi har! ♥♥♥♥♥♥ 16 maj, 2012 20:05 |
|
Lills
Elev |
Jag har hört att Lills ska åka bort i morgon och inte kommer kunna komma och prata med alla underbara mugglisar då... :'(
![]()
16 maj, 2012 20:07 |
|
_SanD_
Elev |
Detta är egentligen topphemlig information...
Nilo är jätteglad just nu! eftersom att hon har lärt sig att göra gifs! (haha, borde jag vara gld för det eller är det bara... öhh... det kan jag redan!!?) Haha, topphemligt... x)
16 maj, 2012 20:09 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej, nu blir jag ledsen. Jag blir ju dissad här!! Du kan få en liiiiiiiiten kaka av mig! XD ![]()
16 maj, 2012 21:28 |
|
_SanD_
Elev |
16 maj, 2012 21:30 |
|
Borttagen
|
Neej!
Du är inte snäll! Spoiler: Tryck här för att visa! 16 maj, 2012 21:36 |
|
-Patronus-
Elev |
16 maj, 2012 21:39 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: det sägs att alva failade totalt på biologiprovet idag och att hon kommer att faila totalt på historieprovet imorgon. historieprovet gick faktist okej :' speech! 16 maj, 2012 22:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen