@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: kom nyss på när Miyuki skrev om Vi i femman-testet idag som alla femmor har gjort, en uttagning till det programmet, tänk om vår klass kommer så långt att jag möter någon mugglis någon gång.... OMG, TÄNK OM VI KOMMER MÖTA VARANDRA? WHAT THE..?! JAG GJORDE OCKSÅ DET TESTET IDAG!
Tumblr.
10 nov, 2011 19:25 |
|
Celebikai
Elev |
Dansade på idrotten idag, jag var väldigt dålig :I
Gick fel hela tiden, gick in i alla och medans alla andra dansade så stannade jag upp för att jag var så förvirrad .___. ![]()
10 nov, 2011 19:25 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Luna 1: BARA FÖR DETTA AWESOME SAK SOM FAKTISKT ÄR MÖJLIGT SKA JAG LÄGGA IN EN BILD I BILD PÅ DIG-TRÅDEN SÅ NI VET OM DET SKULLE VARA JAG OMGSkrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: kom nyss på när Miyuki skrev om Vi i femman-testet idag som alla femmor har gjort, en uttagning till det programmet, tänk om vår klass kommer så långt att jag möter någon mugglis någon gång.... OMG, TÄNK OM VI KOMMER MÖTA VARANDRA? WHAT THE..?! JAG GJORDE OCKSÅ DET TESTET IDAG! 10 nov, 2011 19:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna 1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: kom nyss på när Miyuki skrev om Vi i femman-testet idag som alla femmor har gjort, en uttagning till det programmet, tänk om vår klass kommer så långt att jag möter någon mugglis någon gång.... OMG, TÄNK OM VI KOMMER MÖTA VARANDRA? WHAT THE..?! JAG GJORDE OCKSÅ DET TESTET IDAG! OMG OMG, VI MÅSTE GÖRA EN TRÅD OM DETTA, GÖR DET NU! 10 nov, 2011 19:26 |
|
Fang
Elev |
^Testet finns ju bara öppet i några timmar så det är inte så konstigt att det gjordes idag. Såg också att 5:orna på min skola gjorde testet idag.
10 nov, 2011 19:28 |
|
Borttagen
|
Har gjort en tråd om det nu, titta in där om ni vill!
10 nov, 2011 19:31 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Jag har bara fem minuter kvar framför datorn!
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 10 nov, 2011 19:48 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Enchanted har antingen bara glömt att logga ut eller är omänskligt seg på att svara på mugglepost??! :c
![]()
10 nov, 2011 19:52 |
|
Celebikai
Elev |
Intresseklubben kan anteckna att jag är livrädd att biljetterna till Jedward-konserten i Örebro eller Linköping kommer säljas ut innan jag har hunnit få tag på en biljett </3
![]()
10 nov, 2011 19:57 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Celebikai: Intresseklubben kan anteckna att jag är livrädd att biljetterna till Jedward-konserten i Örebro eller Linköping kommer säljas ut innan jag har hunnit få tag på en biljett </3 Haha, morsan får såna biljetter till halva priset. xD 10 nov, 2011 20:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen