Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fågel-Fenix
Elev |
21 feb, 2012 21:18 |
|
James S Potter
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Borttagen: Imorgon om min hosta är bättre ska jag ut i snickarbon och snida en trollstav och bygga en mini model av en Quidditch plan =) Någon som skulle vilja se det när det blir klart sen? =) JAG!!![/quote Jag vill se den!
21 feb, 2012 21:19 |
|
JosefinFini
Elev |
21 feb, 2012 21:19 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
Vi har en snickeboa på vår gård :] Men där är oftast pappa å jag är inte världens mäst pyssligaste tjej heller (a)
![]()
21 feb, 2012 21:21 |
|
JosefinFini
Elev |
21 feb, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: ^Vad avis jag blir när jag hör att ni har snickarbodar där ni kan göra saker! Ja bor man på landet så gör man ;D Nää men älskar min snickarbo som jag ska måla om vit (inuti till sommar) funderar också på att lägga till en Harry Potter toutch i det hela typ skriva ett av Dumbledores många citat :O) 21 feb, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
21 feb, 2012 22:23 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 21 feb, 2012 22:33 |
|
Borttagen
|
tack jag hadde inget att göra medan jag värmde min mat i micron så jag gjorde en liten kvast det tog cirka 5 min
21 feb, 2012 22:34 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: tack jag hadde inget att göra medan jag värmde min mat i micron så jag gjorde en liten kvast det tog cirka 5 min Hur orkar du?? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 21 feb, 2012 22:35 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen