Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
28 aug, 2013 13:21
|
|
Borttagen
|
Jag väntade på att Kelly skulle komma hem med Peter och tjejen.
28 aug, 2013 14:20
|
|
Borttagen
|
Jag satte fast Syrena i Ichigo's barnstol och körde hemåt
28 aug, 2013 14:23
|
|
Borttagen
|
"Du har fina ögon,sa Peter och strök handen igenom mitt hår.
"Tack,sa Syrena och log sött.Hon hade skrattgropar
Plötsligt lutade sig Peter fram och kysste Syrena på kinden.
28 aug, 2013 14:27
|
|
Borttagen
|
Jag såg allt men lät dom leka
28 aug, 2013 14:46
|
|
Borttagen
|
"mamma är vi framme snart,sa peter.
28 aug, 2013 14:48
|
|
Borttagen
|
28 aug, 2013 14:49
|
|
Borttagen
|
Peter tog tag i Syrenas hand.
28 aug, 2013 14:50
|
|
Borttagen
|
" Peter, det räcker! Du är bara 6 år " sa jag och log
28 aug, 2013 14:55
|
|
Borttagen
|
Peter tog motvilligt bort handen.
"Nu är vi fjamme! skrek han och pekade på huset.
28 aug, 2013 14:56
|
Du får inte svara på den här tråden.