Vad lyssnar du på just nu?
Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av whirlwinds: foo fighters - walk Musikvideon till den låten är ju bäst ;D Och låten är också bra Haha, jag gillar din musiksmak ^^ Men alltså, jag lyssnar typ på allt faktiskt ![]()
6 aug, 2011 22:13 |
|
Borttagen
|
^ Haha okej. Det du lyssnat på hittills har varit awesome i alla fall c:
Paramore - Fences 6 aug, 2011 22:16 |
|
soratanaka
Elev |
Nicki Minaj - Super bass!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 6 aug, 2011 22:16 |
|
Knizzlare
Elev |
6 aug, 2011 22:18 |
|
Borttagen
|
Paramore - Born For This ♥
6 aug, 2011 22:19 |
|
soratanaka
Elev |
Thriving Ivory - Flowers for a ghost, mmyeah
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 6 aug, 2011 22:31 |
|
Borttagen
|
Paramore - Careful
6 aug, 2011 22:36 |
|
soratanaka
Elev |
Paramore - Monster..
jk, byttes till Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey Oh) ~ "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 6 aug, 2011 22:37 |
|
Borttagen
|
Paramore - Playing God
6 aug, 2011 22:44 |
|
expelliarmus
Elev |
6 aug, 2011 22:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen