Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
APELSiiN
Elev |
11 okt, 2012 18:45 |
|
Savi
Elev |
11 okt, 2012 18:56 |
|
Jossan
Elev |
Visst de är URGULLIGA tillsammans men FINCHEL är bara så rätt... Kanske Brochel för ett tag men i slutändan är det Finn som står vid altaret och Rachel kommer gåendes i en underbar vit klänning
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 11 okt, 2012 19:15 |
|
Savi
Elev |
11 okt, 2012 19:20 |
|
Borttagen
|
Alltså... NEEEEEJ!!!
DUMMA, DUMMA DEM! Spoiler: Tryck här för att visa! 11 okt, 2012 19:38 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: EmahS - SPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTIFYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!! ![]() så känner jag för det haha. och lite grant ♥ drogar 3 nu ♥
11 okt, 2012 20:00 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså... NEEEEEJ!!! DUMMA, DUMMA DEM! Spoiler: Tryck här för att visa! Huh?! Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: EmahS - SPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTIFYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!! ![]() så känner jag för det haha. och lite grant ♥ drogar 3 nu ♥ Bästa låten!!!
11 okt, 2012 20:04 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: EmahS - SPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTIFYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!! ![]() så känner jag för det haha. och lite grant ♥ drogar 3 nu ♥ Bästa låten!!! En av de absolut bästa som Glee någonsin gjort! den fick en plats i min spellista med "Best of Glee" + några till. Ibland landar låtar där direkt efter avsnitten, och tas bort efter några lyssningar när jag tröttnat hah
11 okt, 2012 20:08 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: EmahS - SPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTIFYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!! ![]() så känner jag för det haha. och lite grant ♥ drogar 3 nu ♥ Bästa låten!!! En av de absolut bästa som Glee någonsin gjort! den fick en plats i min spellista med "Best of Glee" + några till. Ibland landar låtar där direkt efter avsnitten, och tas bort efter några lyssningar när jag tröttnat hah Det blir ju verkligen så. Man älskar någon låt och sen bara.. NÄE nu är det nog! En som jag ääälskar är Candles. så himla sööt!
11 okt, 2012 20:09 |
|
EmahS
Elev |
Savi
Så här ser min ut för tillfället http://open.spotify.com/user/emahs/playlist/4o7s8HYSOcjrjPSrlJqxBD
11 okt, 2012 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen