Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chlekins
Elev |
14 dec, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
Rödhake, bara för att vi har så mycket blåmesar här.
14 dec, 2012 17:03 |
|
Borttagen
|
Rödhake!
...fast jag orkar, och kan, inte säga varför. Synd. Jag som gillar att berätta varför jag tycker på ett visst sätt när jag svarar på såna här frågor. 14 dec, 2012 17:12 |
|
Disenchanted
Elev |
14 dec, 2012 17:21 |
|
MizzNina
Elev |
Blåmes
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 dec, 2012 17:46 |
|
Borttagen
|
Blåmes!
Vet inte ens hur någon av dem ser ut men blåmes låter coolt... 14 dec, 2012 18:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Blåmes! Vet inte ens hur någon av dem ser ut men blåmes låter coolt... Jag förstår att blåmes låter väldigt coolt... Själv tar jag rödhake! Eller rödhake... Nej, jag vet inte... BÅDA! 14 dec, 2012 18:19
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-14 kl. 18:20
|
|
Hermione :D
Elev |
14 dec, 2012 18:19 |
|
amanda1104
Elev |
blåmes
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 dec, 2012 18:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Blåmes! Vet inte ens hur någon av dem ser ut men blåmes låter coolt... Jag förstår att blåmes låter väldigt coolt... Själv tar jag rödhake! Hehe ja det låter ju det typ xD Rödhake låter hakigt.. 14 dec, 2012 18:22 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen