Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nej, men jag var det förut (Både irl och på mugglis).
PUM ska titta på melodifestivalen? 5 feb, 2012 17:52 |
|
Borttagen
|
Ja, det har du rätt i!
PUM är törstig? 5 feb, 2012 18:12 |
|
Millson Lovegood
Elev |
6 feb, 2012 09:23 |
|
Borttagen
|
Ja.
PUM gillar att läsa? 6 feb, 2012 10:42 |
|
Borttagen
|
Jaaaa!!
PUM är arg för att den är sjuk. 6 feb, 2012 11:19 |
|
kya
Elev |
6 feb, 2012 11:23 |
|
Borttagen
|
Nope, sjuk
PUM vill ha läsk? 6 feb, 2012 12:20 |
|
Borttagen
|
Ja, tack! :c
PUM's favoritkaraktär i HP är Snape? 6 feb, 2012 13:14 |
|
nilla10
Elev |
nej.
PUM fick sluta extra tidigt i skolan för att läraren var sjuk/tvungen att stanna hemma med sjukt barn? hej hej! :) 6 feb, 2012 14:22 |
|
Borttagen
|
Nej, jag var inte i skolan idag.
PUM gillar One Direction? 6 feb, 2012 14:28 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen