Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det sägs att luna99 fick reda på vilken klass hon ska gå i i 7:an!!! Och hon hamnade i samma klass som dill99!!! Klass 7 A, om någon undrar och designklass!!!!♥ aaaaaaaaaaaaaaaa,jaaaaaaaaaaaaaaaaa weeeeeeeeeeeeeeeee JAG ÄR SÅ PIP GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥ så glad att luna99 och dill99 hammnade i samma klass!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 16 maj, 2012 15:47 |
|
ronnyponny
Elev |
Sanningen är att ronnyponny ska åka till Oslo över helgen och att hon kommer att sakna Mugglis as-mycket...men hon kan nog vara inne här lite ändå!!
16 maj, 2012 15:48 |
|
_SanD_
Elev |
16 maj, 2012 18:44 |
|
-Patronus-
Elev |
16 maj, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Det sägs att luna99 har skit ont i armen
Och hon fick nyss ett utbrott, på den dumma reklam-grunkamojan på youtube. Hon skrek bland annat: "NEEEJ!!! Stopp, sluta, jag vill inte!!!" (Det är sant! jag lovar) 16 maj, 2012 18:52 |
|
_SanD_
Elev |
16 maj, 2012 19:03 |
|
-Patronus-
Elev |
Hihi! =) Smakade dem gott?
16 maj, 2012 19:31 |
|
Borttagen
|
Neej, orättvist!
Jag vill ju oxå ha!! 16 maj, 2012 19:34 |
|
Borttagen
|
Jag vill också smaka! ♥
16 maj, 2012 19:38 |
|
-Patronus-
Elev |
16 maj, 2012 19:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen