@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphie
Elev |
7 dec, 2020 13:59 |
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av Rhaella: Efter att ha skrivit det här så har jag nu läst klart Cirkeln och ska börja på Eld. Jag hade typ glömt allt så det ska bli om jag minns mer sen.Jag är så sjukt sugen på att läsa om Cirkeln, var så många år sen jag läste den och minns typ ingenting.
7 dec, 2020 14:11 |
|
Ungendered_FryingPan
Elev |
7 dec, 2020 14:20 |
|
Nymphie
Elev |
Professorn från la casa de panel Något åt det här hållet:
7 dec, 2020 14:58 |
|
Fjalar
Elev |
Det mest skumma med zoom-möten (i jämförelse med irl) är att man säger hejdå och nästa sekund är man helt bortkopplade från varann
7 dec, 2020 15:11 |
|
Katla
Elev |
rev av en hudbit på min läpp och nu blöder jag som bara den
♏︎ 7 dec, 2020 15:33 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Fjalar: Det mest skumma med zoom-möten (i jämförelse med irl) är att man säger hejdå och nästa sekund är man helt bortkopplade från varann Hatar också det där lilla ögonblicket mellan att man har sagt hejdå och lyckats trycka på ”leave”. Det är bara jättetyst och stelt
7 dec, 2020 16:42 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Nymphie: Skrivet av Fjalar: Det mest skumma med zoom-möten (i jämförelse med irl) är att man säger hejdå och nästa sekund är man helt bortkopplade från varann Hatar också det där lilla ögonblicket mellan att man har sagt hejdå och lyckats trycka på ”leave”. Det är bara jättetyst och stelt Ahaha ja och så är det en person som försvinner fort som ögat så man förstår att den har suttit med muspekaren över Leave och väntat xD 7 dec, 2020 17:00 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Jag: Okej, nu måste jag verkligen jobba, inlämning imorgon om det ska räknas in i betyget och jag har inte ens börjat.
Öppnar datorn, öppnar uppgiften, tänker bara sätta igång lite musik i bakgrunden Jag 5 sekunder senare: LAFAYETTEEEEEE!!! 7 dec, 2020 17:25 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Newt's Niffler: Jag: Okej, nu måste jag verkligen jobba, inlämning imorgon om det ska räknas in i betyget och jag har inte ens börjat. Öppnar datorn, öppnar uppgiften, tänker bara sätta igång lite musik i bakgrunden Jag 5 sekunder senare: LAFAYETTEEEEEE!!! *sätter på folklore* *ser ditt inlägg* *inser att jag nog behöver Hamilton för att få lite energi* *sträcker mig efter mobilen* *lyckas tappa den* *får minst tre hjärtattacker innan jag fångar den*
7 dec, 2020 17:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen