@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Angående SO-läxa - jag och Iris har skrivit 3554 ord. c:
10 nov, 2011 18:57 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 10 nov, 2011 18:57 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
10 nov, 2011 19:03 |
|
JoLizz
Elev |
10 nov, 2011 19:05 |
|
Borttagen
|
Känner mig allmänt hjärntvättad av att ha hört på "Epic Sax Guy 10 hours" i exakt 31 minuter och 16 sekunder
10 nov, 2011 19:10 |
|
Borttagen
|
Elsa, hon på Lilla Aktuellt har en likadan uggletröja som du!
10 nov, 2011 19:16 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag sitter här och är allmänt förvirrad för att det står att Aberforth är halvblodstrollkarl på chokladgrodekortet,liksom vaa? /:
10 nov, 2011 19:19 |
|
scarhead
Lärare |
kom nyss på när Miyuki skrev om Vi i femman-testet idag som alla femmor har gjort, en uttagning till det programmet, tänk om vår klass kommer så långt att jag möter någon mugglis någon gång....
10 nov, 2011 19:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: kom nyss på när Miyuki skrev om Vi i femman-testet idag som alla femmor har gjort, en uttagning till det programmet, tänk om vår klass kommer så långt att jag möter någon mugglis någon gång.... OMG, TÄNK OM VI KOMMER MÖTA VARANDRA? 10 nov, 2011 19:21 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: ALLTSÅ JA PRECIS! Skrivet av scarhead: kom nyss på när Miyuki skrev om Vi i femman-testet idag som alla femmor har gjort, en uttagning till det programmet, tänk om vår klass kommer så långt att jag möter någon mugglis någon gång.... OMG, TÄNK OM VI KOMMER MÖTA VARANDRA? skulle vara helt awesome, har aldrig mött någon mugglis 10 nov, 2011 19:23 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen