Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Imorgon om min hosta är bättre ska jag ut i snickarbon och snida en trollstav och bygga en mini model av en Quidditch plan =)
Någon som skulle vilja se det när det blir klart sen? =) 21 feb, 2012 21:02 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
21 feb, 2012 21:04 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Imorgon om min hosta är bättre ska jag ut i snickarbon och snida en trollstav och bygga en mini model av en Quidditch plan =) Någon som skulle vilja se det när det blir klart sen? =) JAG!!! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 21 feb, 2012 21:04 |
|
Borttagen
|
Oki doki
Kommer absolut inte bli färdig med Quidditch planen men ni kan ju få se den ändå 21 feb, 2012 21:05 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
21 feb, 2012 21:08 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Oki doki Kommer absolut inte bli färdig med Quidditch planen men ni kan ju få se den ändå Det är iaf en toppen-idé! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 21 feb, 2012 21:08 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
21 feb, 2012 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fågel-Fenix: Ta din tid , känn dej inte pressad. Förutom att vi vill se den (aaa) Nä då men den kommer ju inte vara så jätte bra dock, svårast kommer nog att bli målen. funderar på att använda riktig sand för det är ju svårt att måla dit.. 21 feb, 2012 21:10 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fågel-Fenix: Ta din tid , känn dej inte pressad. Förutom att vi vill se den (aaa) Nä då men den kommer ju inte vara så jätte bra dock, svårast kommer nog att bli målen. funderar på att använda riktig sand för det är ju svårt att måla dit.. Borra i runda träplattor?? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 21 feb, 2012 21:13 |
|
Borttagen
|
Jo men vet icke om jag har något bra trävirke.
Skit i det i såna fall jag får la ut och hugga i den döda björken... Eller ja den som trilla ner i stormen 21 feb, 2012 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen